محصولات بادی در طیف گسترده ای تولید و طراحی شده و رد پای آن ها در زندگی روزمره دیده می شود. هر فردی با توجه به نیاز خود در اطرافش بی شک چند محصول بادی با قابلیت های مختلف داشته و از آن ها استفاده می کند. تخت های بادی، تشک بادی، اسباب بازی های بادی، استخر بادی، بالش های بادی، مبل های بادی، کاناپه های بادی و ... فقط چند مورد از تنوع بسیار بالای این محصولات محسوب می شوند. 

معرفی صندلی بادی

یکی از پرکاربرد ترین لوازم بادی مورد استفاده افراد، انواع صندلی های بادی هستند که محصولاتی با تنوع بسیار بالا هستند و برای کاربردهای مختلف، طراحی شده اند. این محصولات حجم های بادی نرم و منعطفی هستند که متناسب با طراحی های مختلف دارای امکاناتی مانند تکیه گاه، دسته، زیرپایی و ... می باشند. بی شک یکی از دلایل خرید انواع صندلی های بادی، فراهم کردن فضایی بسیار راحت و منعطف برای نشستن طولانی به منظور مختلف می باشد. برخی از افراد بنابر شغل خود ساعت های طولانی مجبور به نشستن بوده و کار با لپ تاپ و بررسی پرونده ها و ... را انجام می دهند. برخی دیگر به فضایی راحت و جذاب برای بازی های کامپیوتری نیازمندند. افراد علاقه مند به مطالعه و یا نوجوانان مشغول درس خواندن ساعت های طولانی از وقت خود را به صورت نشسته سپری می کنند. برخی افراد پس از ساعات طولانی کار در خارج از منزل، با ورود به خانه احتیاج به محیط راحتی دارند که استراحت کرده و خستگی را از تن دور کنند. حتی کودکان نیز به فضایی راحت و مناسب در اتاق خود نیازمند هستند تا بتوانند بر روی آن نشسته و بازی کنند، تلوزیون تماشا کنند و یا غذا بخورند. مبل های بادی بی شک با فراهم کردن راحت ترین محیط برای افراد، امکان نشستن طولانی را به آن ها داده تا بتوانند بدون وارد شدن فشاری به اندام ها به فعالیت های مورد علاقه خود بپردازند. 

انواع مختلف صندلی بادی بزرگسال

در این میان صندلی بادی بزرگسال از محبوبیت بالایی برخوردار است به طوری که افراد این محصولات را تهیه کرده و ساعت ها می توانند بر روی آن نشسته و به فعالیت بپردازند. صندلی های بادی برای مصارف مختلف طراحی شده اند. برخی از این صندلی های بادی برای استراحت بسیار مناسب بوده و سطحی شیبدار دارند که می توان از آن ها در هنگام تماشای تلوزیون و یا استراحت در فضاهای باز استفاده کرد. این گونه از صندلی های بادی حالتی مانند مبل های شزلون دارند که استراحت و لم دادن بر روی آن ها بسیار آرام بخش بوده و به راحتی می توان بر روی آن ها به خواب رفت. برای افرادی که نیازمند نشستن طولانی مدت هستند و به کار با لپ تاپ مشغول می شوند، صندلی های بادی با زیرپایی مناسب ترین گزینه است. زیرپایی ها مانند پاف های کوچکی هستند که هم می توان در زیر پا از آن ها استفاده کرد و هم می توان در کنار صندلی بادی، به عنوان میز کوچکی برای قرار دادن لوازم کار آن را به کار برد. هم چنین برای این گروه، صندلی های بادی دارای تکیه گاه و طبی نیز مناسب بوده و محیطی ایده آل برای نشستن آن ها ایجاد می کند. برخی دیگر از گروه صندلی های بادی بزرگسال، دارای دسته هایی بوده که برای استفاده در هنگام مطالعه بسیار ایده آل است. دسته های این گونه از صندلی بادی، برای قرار دادن آرنج دست بسیار مناسب بوده و در هنگام مطالعه و یا کار با گوشی، با گذاشتن آرنج خود بر روی دسته صندلی بادی، می توانید از آویزان شدن دست و وارد شدن فشار به گردن جلوگیری کنید. برخی دیگر از صندلی های بادی حالت تخت خواب شود دارند و کاربردی چند منظوره را ارائه می دهند. به این ترتیب با خرید این مدل ها، علاوه بر داشتن یک صندلی بادی، یک تخت بادی بسیار راحت نیز خواهید داشت که در مسافرت و گردش می توانید بر روی آن نشسته و یا به راحتی به خواب بروید. 

جنس های مختلف صندلی بادی بزرگسال

این محصولات بنابر نوع استفاده می توانند از جنس های مختلفی تولید شوند. قالبا متریال مورد استفاده در تولید انواع صندلی های بادی، وینیل و یا پی وی سی است که هر دو مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار داشته و به سادگی دچار پارگی نمی شوند. این نوع از مواد اولیه مورد استفاده در برابر پوسیدگی مقاوم بوده و در طول زمان و استفاده طولانی مدت شکل ظاهری خود را از دست نمی دهند. وینیل و پی وی سی انعطاف زیادی دارند و به همین دلیل می توانند فضایی بسیار راحت و نرم را برای نشستن شما فراهم کنند. برخی از صندلی های بادی که قابلیت استفاده بر روی آب را داشته و یا در کنار استخر ها مورد استفاده قرار می گیرند، رویه پی وی سی طرح چرم داشته که آب بر روی آن نماند و به راحتی بتواند آب را عبور دهد. انواع خانگی و راحتی مبل های بادی که برای استفاده طولانی مدت طراحی شده اند، دارای روکش جیر و یا مخمل هستند تا از تعریق فرد جلوگیری کرده و سطحی نرم و راحت را به وجود بیاورند. این نوع از رویه ها ضد حساسیت می باشند و به گونه ای طراحی شده اند تا در طول استفاده، فرد احساس خوبی داشته باشد و هوا مابین بدن فرد و سطح صندلی بادی در جریان باشد. به این ترتیب با نشستن های طولانی و یا به خواب رفتن بر روی صندلی بادی، فرد دچار تعریق نخواهد شد. 

نحوه نگه داری از صندلی بادی بزرگسال

صندلی های بادی بزرگسال تولید شده با وینیل و پی وی سی، مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل خارجی از خود نشان داده و به سادگی دچار آسیب نخواهند شد. اما لازم است تا در زمان استفاده از آن، نکات ساده ای را رعایت کنید تا شاهد طول عمر بالای این محصولات باشید. شما باید از نزدیک کردن اشیای تیز و اجسام داغ به بدنه مبل بادی خودداری نمایید. لازم است تا در زمان استفاده و جابه جایی از این محصول، صندلی بادی را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و از کشیدن این محصول بر روی زمین جلوگیری نمایید. زیرا ممکن است صندلی بادی به گوشه دیوار و یا اجسام تیز موجود بر روی زمین برخورد کند و دچار آسیب شود. یکی دیگر از نکات قابل توجه ممانعت از پریدن کودکان بر روی صندلی بادی است. این محصولات مناسب پرش و جامپینگ نیستند و ممکن است دچار آسیب شوند. در هنگام استفاده از صندلی بادی در خارج از منزل نیز بهتر است قبل از راه اندازی محصول، زمین را چک کرده تا از نبود اشیای تیز مانند سنگ و چوب اطمینان حاصل کنید. سپس می توانید به راحتی صندلی بادی را بر روی زمین باز کرده و باد بزنید. از باد زدن بیش از حد محصول پرهیز کنید. با رعایت این نکات می توانید تا سال ها از صندلی بادی استفاده کرده و از داشتن این محصول لذت ببرید.

راه اندازی صندلی بادی بزرگسال

برای راه اندازی صندلی های بادی، شما نیازمند یک پمپ باد محصولات بادی هستید. انواع مختلفی از پمپ ها در سایت پول اینتکس با قیمتی ارزان عرضه می شوند که می توانید یکی را با توجه به بودجه و نوع استفاده خود انتخاب کرده تا در هر فضایی که مایل بودید اقدام به راه اندازی آسان صندلی بادی بزرگسال کنید. پمپ های بادی در انواع مختلف شامل فندکی، برقی، انواع پمپ های دستی در سایزهای مختلف و ...  هستند که هر یک دارای مزایایی می باشند و با توجه به نوع استفاده می توانید نسبت به خرید اقدام کنید.

دیزاین محیط با صندلی بادی بزرگسال

در سال های اخیر دکوراسیون فضاهای مختلف به سوی سبک مینیمال پیش رفته است و اغلب افراد به تبعیت از این سبک، سعی دارند فضایی راحت و ساده را طراحی کنند. صندلی های بادی بزرگسال می توانند این محیط را برای شما ایجاد کرده و با قرار گیری در هر محیطی، راحتی و آرامش را القا کنند. تنوع بسیار بالای این محصولات در کنار رنگ بندی جذاب و زیبای آن ها موجب می شود تا بتوانید متناسب با هر محیط و هر رنگ دکوراسیونی، محصول مناسب خود را جست و جو کرده و دست به انتخاب بزنید.

خرید صندلی بادی بزرگسال

یکی از دغدغه های خریداران محصولات بادی، انتخاب فروشگاه اینتکس است. ما به شما فروشگاه محصولات بادی سنتر اینتکس را پیشنهاد می کنیم که به طور تخصصی در حوزه فروش صندلی های بادی فعالیت دارد. شما در این فروشگاه بالاترین تنوع این محصولات را مشاهده خواهید کرد که می توانید نسبت به نیاز خود دست به انتخاب بزنید. به علاوه مشاوران ما در این فروشگاه بی شک بهترین گزینه را متناسب با نوع استفاده شما، معرفی می کنند تا انتخاب برای شما ساده تر شود. یکی دیگر از دلایل انتخاب این فروشگاه برای خرید صندلی بادی بزرگسال، قیمت های به صرفه و ارزان آن می باشد. در فروشگاه سنتر اینتکس شما می توانید هر محصولی را با ارزان ترین قیمت موجود در بازار خریداری نمایید. به علاوه امکان خرید هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری از فروشگاه لوازم بادی سنتر اینتکس برای افراد فراهم است که قادر خواهید بود خریدی امن و بی دردسر را تجربه کنید.