بی شک هر فردی پس از یک روز سخت کاری نیازمند فضایی راحت و آرامش بخش برای استراحت است تا بتواند خستگی یک روز کاری را از تن خود دور کرده و آرامش بگیرد. هر یک از ما در منزل و سکونتگاه خود چنین محیطی را داریم. به علاوه برخی از افراد بنابر نیاز شغلی و ... ساعات بسیاری از طول روز را به صورت نشسته سپری می کنند. این گونه افراد نیز لازم است تا نشیمنگاهی مناسب داشته باشند تا پس از سال ها درگیر مشکلات کمر و ستون فقرات و ...نشوند. یکی از بهترین گزینه ها برای فراهم کردن فضایی نرم و راحت و طبی برای نشستن استفاده از مبل های شنی می باشد. این محصولات با برخورداری از تنوع بسیار بالا، نقش زیادی را در دکوراسیون منازل ایفا می کنند. خرید مبل شنی مناسب نیز یکی از دغدغه های افراد به شمار می رود. در این مطلب با ما همراه باشید تا در خصوص خرید مبل شنی در تهران اطلاعاتی کسب کنیم.

مبل شنی کاراگو در تهران

معرفی مبل شنی

مبل های شنی که در سال های اخیر محبوبیت بسیار بالایی در میان خانواده ها و افراد پیدا کرده اند، یکی از بهترین محصولات در دیزاین فضا به شمار می روند. این محصولات مبل هایی بسیار نرم و راحت بوده که بدنه ای از جنس پارچه دارند. برخی از این پارچه ها مانند جیر و مخمل بوده و برخی چرمی اند. در داخل این محصول نیز از موادی پر شده است تا انعطاف زیادی داشته باشد. مواد داخلی مبل های شنی بر حسب کیفیت و قیمت متفاوت می باشد وافراد با توجه به بودجه و مورد مصرف مبل شنی، نسبت به انتخاب محصول مناسب اقدام می کنند. 

انواع مختلف مبل های شنی

همان گونه که گفته شد مبل های شنی دارای تنوع بسیار بالایی هستند که می توان از میان این تنوع بی نظیر، نسبت به انتخاب محصول مناسب اقدام کرد. این تنوع بالا، مربوط به طراحی ظاهری، جنس پارچه و مواد داخلی می شود. ظاهر مبل های شنی با یکدیگر متفاوت است. برخی از مبل های شنی به صورت گرد طراحی شده اند و فاقد شکل ظاهری مشخصی هستند. این گونه از محصولات با نشستن شما، فرم بدن را به خود گرفته و تکیه گاهی کوتاه در پشت آن ها ایجاد می شود. این محصولات برای نشستن و استراحت مناسب بوده و حتی افراد در هنگام کار با گوشی و مطالعه نیز می توانند از آن استفاده نمایند. برخی دیگر از مبل های شنی دارای شکل ظاهری مشخصی بوده و با وجود انعطاف بالا، در زمان استفاده به خوبی شکل خود را حفظ می کنند. این گونه از محصولات دارای دسته و تکیه گاه می باشند. برخی دیگر از نمونه ها ظاهری مانند پاف دارند و برای استفاده در فضاهای کوچک مناسب هستند. برخی دیگر نیز مانند تخت بوده و فضایی بسیار عالی را برای استراحت، خواب و تماشای تلوزیون ایجاد می کنند. افراد در زمان مطالعه، خواب، کار با لپ تاپ و گوشی و ... به راحتی می توانند از نشستن بر روی این مبل های شنی لذت ببرند. 

مبل شنی راحت در تهران

نحوه استفاده از مبل شنی

برای استفاده از این محصولات لازم است تا ابتدا فضای مناسبی را برای این محصول در نظیر بگیرید. بهتر است محیطی را انتخاب کنید که مسطح بوده و عاری از اشیای تیز باشد تا به پارچه مبل شنی آسیبی وارد نشود. سپس می توانید به راحتی این محصول را در آن جا قرار دهید. مبل های شنی اغلب به صورت آماده به دست مصرف کننده می رسند و نیازی به راه اندازی ندارند. پس از قرار گیری در محیط با نشستن بر روی مبل شنی، محصول حالتی همانند فرم بدن را به خود گرفته و به این ترتیب هیچ فشاری به ستون فقرات وارد نخواهد شد. به این ترتیب شما می توانید ساعت ها بدون وارد شدن فشاری به بدن و اذیت شدن، به صورت نشسته کار خود را انجام دهید. این محصولات با توجه به جنس مواد داخلی مورد استفاده دارای انعطاف متفاوتی هستند و بیش ترین انعطاف را در این میان مبل های شنی الیاف و ابر دارند. اغلب مبل های شنی حالت خاصی نداشته و به صورت گرد و یا اشکال دیگر طراحی می شوند. با نشستن بر روی مبل های شنی، نشیمنگاه محصول مشخص شده و پشتی و دسته های مبل شنی شکل می گیرد که می توانید ساعت ها بر روی آن بنشیند. در زمان استفاده از موبایل و یا مطالعه نیز، با قرار گیری آرنج دست بر روی مبل شنی، از آویزان شدن دست جلوگیری خواهد شد و هم چنین فشاری به گردن وارد نمی شود. به دلیل انعطاف فوق العاده و برخورداری از طراحی طبی، این محصولات برای افراد دارای درد در کمر نیز مناسب است و هیچ فشاری به ستون فقرات آن ها وارد نخواهد شد. لازم به ذکر است که با توجه به متریال مورد استفاده در ساخت مبل شنی، این محصولات وزن بسیار کمی دارند و به راحتی قابل حمل و جابه جایی هستند.

خرید مبل شنی کودک در تهران

ترمیم مبل های شنی

در صورت استفاده مکرر از مبل های شنی، ممکن است حجم مواد داخلی مبل شنی افت کرده و ابعاد آن کوچک تر شود. برای جلوگیری از این مشکل می توانید در صورت بروز این اتفاق، مواد داخلی مبل شنی را خریداری کرده و مجدد مواد داخلی را شارژ کنید و یا به طور کامل تعویض نمایید. با این کار محصول همانند روز اول شده و به راحتی دوباره قابل استفاده خواهد بود. برای تعویض و یا شارژ مواد داخلی یک زیپ بر روی بدنه مبل های شنی قرار دارد که توسط آن می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. در صورت کثیف شدن رویه مبل شنی نیز می توانید رویه را توسط زیپ باز کرده و مورد شست و شو قرار دهید تا تمیز شود. در صورت وارد شدن آسیب به رویه نیز می توانید رویه جدیدی را خریداری کرده و جایگزین کنید. حتی در صورت تغییر دکوراسیون نیز، نیازی به خرید مجدد مبل شنی نداشته و می توانید تنها رویه را تعویض نمایید. 

خرید انواع مبل شنی 

برای خرید مبل شنی مورد نیاز خود لازم است تا ابتدا نیاز خود را مشخص کرده و بدانید برای چه منظوری این محصول را خریداری می کنید. برای نشستن، خوابیدن، تماشای تلوزیون، گیم و ... . پس از آن مشخص کردن کاربرد مبل شنی، می توانید فروشگاه مناسب را انتخاب نمایید. این فروشگاه باید دارای تنوع بسیار بالایی باشد تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کرده و محصول مناسب خود را به راحتی خریداری نمایید. هم چنین باید از کیفیت اجناس آن نیز اطمینان حاصل کنید تا محصول را با خاطر آسوده استفاده نمایید. بهترین فروشگاه مبل شنی لازم است تا دارای مشاورین با تجربه نیز باشد تا بتواند به خوبی شما را در خرید محصولی مناسب راهنمایی کند. قیمت مناسب نیز یکی دیگر از ویژگی های بهترین فروشگاه مبل های شنی است. لازم است تا ازجایی خرید کنید که با قیمتی عادلانه و به صرفه بهترین محصول را با بالاترین درجه کیفی عرضه کند. در این صورت می توانید تا سال ها از آن استفاده نمایید. خدمات پس از فروش نیز یکی دیگر از شروط فروشگاه مبل شنی است. برخی از فروشگاه ها با تولیدی هایی همکاری دارند که دارای خدمات پس از فروش مناسب بوده و در صورت داشتن مشکل، به خوبی پاسخگوی مشتریان می باشند. اما در مقابل برخی دیگر از فروشگاه های مبل شنی، در برابر فروش محصول خود قبول مسئولیت نکرده و پس از خرید، در صورت داشتن سوال و یا وارد شدن آسیب به محصول، پاسخگو نخواهند بود. شرط خرید مناسب، خرید از افراد متعهد و با تجربه است.

خرید مبل شنی در تهران

در شهر بزرگ تهران، افراد بسیاری اقدام به فروش مبل های شنی و یا تولید انواع مبل های شنی کرده اند. این گونه از محصولات به دلیل کاربرد مناسب و عالی در منزل، دارای محبوبیت بالایی بوده و به همین دلیل مشتریان زیادی دارند. برای خریدی مناسب و مطمئن، لازم است تا از بهترین فروشگاه مبل شنی در تهران خرید کنید تا رضایت خاطر داشته و بتوانید خریدی لذت بخش را تجربه نمایید. پیشنهاد ما به شما فروشگاه مبل شنی سنتر اینتکس است. این فروشگاه منحصر به فرد با برخورداری از بالاترین تنوع، انتخاب راحت و مطمئن را برای شما فراهم می کند. هم چنین با برخورداری از کادری مجرب و حرفه ای، به خوبی پاسخگوی شما بوده و می تواند شما را در انتخاب بهترین مبل شنی راهنمایی کند. در این فروشگاه سنتر اینتکس، تمامی محصولات با بالاترین درجه کیفی عرضه شده و تمامی گزینه های خرید از جنس پارچه و مواد داخلی و ... کاملا به صورت شفاف و روشن است تا شما بتوانید انتخابی درست داشته باشید. هم چنین تمامی خدمات پس از فروش از قبیل عرضه مواد داخلی، عرضه روکش مبل شنی و ... به خوبی صورت گرفته و در صورت داشتن سوال، مشاوران به خوبی پاسخگوی شما خواهند بود. این فروشگاه در تهران قرار دارد و شما به راحتی می توانید به صورت حضوری به آنجا مراجعه کرده و انواع مبل های شنی با جنس ها و مواد داخلی متفاوت را تست کنید و با دید باز خرید خود را انجام دهید. البته برای مشتریان گرامی در سایر شهرها نیز فروشگاه سنتر اینتکس، به صورت اینترنتی فعال بوده و در صورت تمایل به خرید، ارسال در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. خریداران عزیز در شهر های مختلف می توانند برای مشاوره خرید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرند.