ترامپولین

جامپینگ قطر 1 متر دارای تأییدیه آلمان

از {{model.count}}

Trampoline 043

تعداد
نوع
4,100,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

جامپینگ قطر 1 متر دارای تأییدیه آلمان از سری ترامپولین های با ابعاد کوچک است که برای استفاده در فضاهای محدود طراحی شده و در هر فضایی قابل استفاده می باشد. این ترامپولین به صورت گرد طراحی شده است و با توجه به قطر یک متری به راحتی در محیط هایی مانند آپارتمان و فضاهای محدود جای می گیرد. این ترامپولین را می توان در مهدهای کودک و باشگاه ها نیز قرار داد تا از ورزش با آن لذت ببرند. این محصول برای استفاده تمامی گروه های سنی مانند کودکان و بزرگسالان مناسب بوده و کودکان بالاتر از سه سال نیز می توانند از جامپینگ بر روی آن نهایت لذت را ببرند.

جامپینگ یک متری

پایه های این ترامپولین از آلیاژ آهن ساخته شده است که محصولی مقاوم و با کیفیت بوده و به سادگی دچار شکستگی و آسیب نمی شود. این پایه ها قادر است وزن زیادی را تحمل کند. هم چنین این پایه ها دارای آبکاری مناسبی نیز می باشد که از زنگ زدگی و خوردگی پایه ها جلوگیری کرده و به همین دلیل شما می توانید این محصول را در فضاهای باز نیز مورد استفاده قرار دهید. در انتهای پایه های این ترامپولین کفشک هایی قرار دارد که ضربه های ناشی از پرش را خنثی کرده و از وارد شدن فشار زیاد به زمین جلوگیری می کند. این محصول طول عمر بالایی دارد و صفحه پرش آن از کیفیت بالایی برخوردار می باشد به طوری که در برابر ساییدگی و پوسیدگی استحکام خوبی داشته و با برخورداری از انعطاف استاندارد، فضایی بی نظیر برای بازی و ورزش را در اختیار شما قرار می دهد.

برای خرید جامپینگ قطر 1 متر دارای تأییدیه آلمان با وارد شدن به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت کنید.

نوعخانگی
 طول و عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ -
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در باشگاه ورزشی
وزن کل 8.5 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...