مسافرت ها بی شک نقاط عطف در زندگی افراد بوده و هر فردی با نگاهی به گذشته، مسافرت های خود را یادآور می شود. اگر بتوانید لوازم سفر را به بهترین شکل فراهم کنید، بی شک در طول مسافرت راحت بوده و علاقه بیشتری به مسافرت نشان خواهید داد. به همین دلیل کمپانی های سازنده لوازم سفری، هر لحظه در حال تولید محصول راحت تر و مناسب تر برای سفر هستند تا افراد بتوانند با خاطر آسوده نسبت به مسافرت های جذاب اقدام کرده و از سفر لذت ببرند. لوازم مسافرتی اغلب باید فضای کمی را اشغال کرده و کوچک باشند تا بتوان آن ها را به راحتی در فضای کوچکی مانند کوله پشتی به همراه برد. لازم است تا این محصولات وزن کمی داشته باشند تا حمل آن ها آسان باشد و بتوان به راحتی آن ها را جابه جا کرد. هم چنین برخورداری از راه اندازی آسان نیز یکی دیگر از ویژگی های لوازم مسافرتی است. شما باید بتواند محصولات مسافرتی را در زمانی کوتاه راه اندازی کنید تا وقت زیادی از شما تلف نشده و به گردش خود بپردازید. از لوازم مسافرتی ضروری می توان به انواع ظروف مسافرتی، زیرانداز مسافرتی، چادر مسافرتی و ... اشاره کرد. برای شب مانی در کمپینگ در کوهستان و جنگل و ... نیازمند لوازم خاص و طبی هستید تا بتوانید به راحتی در فضای باز و آزاد در طبیعت شب را استراحت کرده و به صبح برسانید. یکی از ضروریات خوابیدن در طبیعت استفاده از تشک مناسب است. بی شک تشک های بادی مناسب ترین گزینه برای استفاده در کمپینگ هستند که با برخورداری از ویژگی های ایده آل برای استفاده تمامی افراد مناسب بوده و محیطی بی عیب و نقص را در اختیار آن ها قرار می دهند تا بتوانند شب را به راحتی استراحت کرده و در طول روز به گردش بپردازند. در این مطلب به معرفی تشک بادی کمپینگ برای داخل چادر مسافرتی خواهیم پرداخت تا افراد با شناخت کامل و مناسب نسبت به تهیه محصول مورد نظر خود اقدام کرده و به راحتی در طبیعت استفاده کنند. 

دلایل استفاده از تشک بادی کمپینگ

تشک های بادی کمپینگ محصولات بسیار کم جا و سبکی هستند که به راحتی قابل حمل و جابه جایی بوده و می توان آن ها را به راحتی در هر محیطی به همراه خود برد. این محصولات با برخورداری از وزن بسیار کم و حجم کوچک، به راحتی در داخل کوله پشتی و یا در میان سایر لوازم کمپینگ جای می گیرند و می توانید از آن ها بهره مند شوید. بی شک خوابیدن در هنگام شب آن هم در طبیعت آزاد می تواند دغدغه های خود را داشته باشد. خوابیدن در زمین سخت با سرما یکی از معایب آن به شمار می رود. در داخل چادر مسافرتی نیز سرما از کف نفوذ کرده و یا سفتی زمین موجب مشکلاتی در ستون فقرات خواهد شد. یکی از مناسب ترین راه ها برای سالم سازی فضای داخل چادر در زمان خواب، استفاده از تشک بادی کمپینگ می باشد. با استفاده از یک تشک بادی کمپینگ شما می توانید ساعت ها در طبیعت به خواب بروید بدون اینکه سرمای زمین شما را اذیت کرده و یا در اثر سختی زمین، دچار درد در کمر و ستون فقرات شوید. بی شک با استفاده از یک تشک بادی کمپینگ هیچ کدام از این مشکلات را احساس نخواهید کرد. این محصولات دارای ابعاد مختلفی هستند که متناسب با تمامی چادر های مسافرتی بوده و می توان آن ها را به راحتی متناسب با سایز چادر مسافرتی تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. نکته بعدی در خصوص استفاده از تشک بادی کمپینگ رویه بی نظیر آن است. تشک های بادی کمپینگ دارای رویه مخملی بوده که باعث می شود تا سطح تشک بادی نرم و لطیف باشد. این رویه موجب می شود تا در هوای سرد و یا گرم، سطح تشک بادی خیلی سرد و یا خیلی گرم نشده و فضایی مطبوع و لذت بخش را برای استراحت ایجاد کند. به این ترتیب در هر شرایط دمایی استفاده از تشک بادی کمپینگ لذت بخش بوده و می توان از آن به راحتی استفاده نمود. این محصول مانع از سرماخوردگی و یا گرفتگی عضلات شده و بهترین گزینه برای پوشش کف چادر مسافرتی در زمان مسافرت و کمپینگ می باشد. 

کیفیت بدنه تشک بادی کمپینگ

شرکت های مختلفی در این راستا اقدام به تولید تشک بادی کمپینگ کرده که هر یک بنا بر کیفیت مواد مورد استفاده توانسته اند موفق شوند و یا شکست خورده و از تولید دست کشیده اند. بزرگترین برند های تولید کننده تشک بادی کمپینگ که توانسته اند موفق عمل کرده و در کل دنیا شناخته شده هستند، با برخورداری از کیفیت بسیار بالا و قیمت عادلانه توانسته اند محصولات خود را عرضه کنند. برندهای مشهور اینتکس، بست وی و ... از بزرگترین تولید کنندگان تشک بادی کمپینگ بوده که تمامی ایده آل ها را در تولید محصولات خود رعایت کرده و با تجربه بالای خود موفق شده اند. تشک های بادی کمپینگ عموما دارای بدنه ای ضخیم از جنس پی وی سی بوده و مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار دارند. این نوع از محصولات تحمل وزن بالایی داشته تا افراد با خاطر آسوده بر روی آن به خواب بروند. نکته دیگر در خصوص کیفیت بدنه این محصولات، مقاومت بالا در قسمت درزها می باشد به طوری که با استحکام بالای خود دچار گسستگی در قسمت درزها نشده و می توان به صورت طولانی مدت از آن استفاده کرد. این محصولات دارای انعطاف بالایی بوده و نرم و راحت هستند. برای حفظ کیفیت تشک بادی کمپینگ لازم است تا از اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکرده و از نزدیک کردن اشیای داغ نیز به بدنه خودداری کنید. این محصول را در نزدیکی آتش قرار ندهید. هم چنین پس از راه اندازی در صورت نیاز به جابه جایی، باید این محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و از کشیدن تشک بادی کمپینگ بر روی زمین خودداری نمایید. شما باید این محصول را پس از راه اندازی به طور کامل بلند کرده و به داخل چادر مسافرتی منتقل کنید. و یا در داخل چادر راه اندازی کرده تا نیازی به جابه جایی نداشته باشد. لازم است تا از پریدن بر روی تشک بادی مسافرتی خودداری کنید زیرا ممکن است محفظه های باد در داخل تشک بادی بترکد. 

بدنه طبی تشک بادی کمپینگ

تمامی محصولات تشک بادی کمپینگ از بهترین نوع طراحی برخوردار بوده و با ضخامت های متفاوت عرضه می شوند. این محصولات مانع از رسیدن سرمای زمین به بدن شده و دارای طراحی طبی هستند. رویه تشک بادی کمپینگ به صورت مواج طراحی شده است که موجب انعطاف بالاتر تشک بادی کمپینگ شده و با دراز کشیدن بر روی آن، به خوبی تمام انحنای بدن را پوشش می دهد. به این ترتیب هیچ فشاری به بدن و ستون فقرات وارد نشده و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. این محصول با طراحی مواج، موجب می شود تا هوا بین بدن فرد و سطح تشک در جریان باشد و مانع از تعریق می شود. اغلب تشک های بادی کمپینگ به صورت ضد حساسیت و ضد تعریق هستند تا افراد با پوست های حساس و کودکان نیز بتوانند از آن استفاده نمایند.

راه اندازی تشک بادی کمپینگ در چادر مسافرتی 

برای استفاده از این محصولات لازم است تا ابتدا پمپ باد لوازم بادی را تهیه کنید. پمپ های باد در اندازه های مختلف موجود هستند و با قیمتی ارزان در سایت سنتر اینتکس در دسترس شما قرار دارند و می توانید نسبت به نیاز خود یکی از انواع بی نظیر پمپ های باد را خریداری کرده و برای راه اندازی تشک بادی کمپینگ استفاده کنید. برخی از تشک های بادی کمپینگ دارای پمپ باد پدالی در داخل محصول هستند و با باز کردن تشک بادی کمپینگ در داخل چادر مسافرتی، بخشی از تشک بادی که مشخص شده است را با پا به صورت مداوم فشار دهید تا تشک بادی در اندازه دلخواه باد شود. برای راه اندازی دیگر محصولات نیز در داخل چادر مسافرتی، تشک بادی را از بسته بندی خارج کرده و توسط پمپ باد جداگانه اقدام به راه اندازی آن کنید. پس از استفاده نیز می توانید به راحتی تشک بادی کمپینگ را تخلیه کنید تا فضای کمی را اشغال کرده و در بسته بندی قرار دهید. 

راهنمای خرید تشک بادی کمپینگ برای چادر مسافرتی

شما با مراجعه به سایت تخصصی فروش سنتر اینتکس می توانید تنوع بسیار بالایی از تشک های بادی مسافرتی را در برندهای مختلف مشاهده کنید. در این سایت تمامی انواع تشک بادی کمپینگ موجود است که می توان به راحتی با هر بودجه ای نسبت به خرید محصول مناسب اقدام کرد. شما با توجه به نوع نیاز و سایز چادر مسافرتی خود، می توانید محصول مناسب را انتخاب کنید. هم چنین در صورت بزرگ بودن چادر مسافرتی، می توانید دو عدد تشک بادی را برای داخل چادر استفاده نمایید. در فروشگاه اینتکس می توان به صورت اینترنتی و حضوری اقدام به خرید تشک بادی کمپینگ نمود. هم چنین در این سایت فروشگاهی محصولات به صورت مستقیم و با ارزان ترین قیمت عرضه می شوند و اغلب تشک های بادی مسافرتی تولید سال جدید میلادی هستند. به همین دلیل کیفیتی بسیار عالی داشته و مناسب ترین گزینه برای خرید می باشند.