اهمیت استفاده از لوازم و وسایل استاندارد و مناسب برای مسافرت به اندازه ای می باشد که کمپانی های بزرگ دنیا هر لحظه در حال تولید محصولی جدید بوده و سعی دارند تا لوازم راحت تر و مناسب تری را برای مسافرت و کمپینگ طراحی کنند. اهمیت این موضوع تا آن جا پیش می رود که افرادی که به مسافرت و کمپینگ علاقه ندارند نیز با دیدن راحت بودن فضا و استفاده آسان از لوازم سفری، به کمپینگ علاقه مند شده و تمایل نشان می دهند. از ویژگی های لوازم مسافرتی و کمپینگ داشتن سه ویژگی است. این لوازم باید کمجا، سبک و کابردی باشند تا بتوانند فضایی ایده آل و مناسب به راحتی منزل را برای شما فراهم کنند. انواع اجاق های مسافرتی، ظروف سفری، وسایل خواب سفری و ... از این دسته هستند. تمامی این ها لوازمی هستند که دارای وزن کم و ابعاد کوچک بوده اما به راحتی وسایل داخل منزل می باشند و استفاده از آن ها آسان است. خوابیدن در مسافرت ها نیز یکی از دغدغه های افراد بوده و بسیاری از افراد علاقه ای به استفاده از هتل و ... ندارند و تمایل دارند تا از لوازم خواب شخصی خود استفاده نمایند. به علاوه در طبیعت و شب مانی در طبیعت نیز، لازم است تا فضایی راحت و ایده آل برای استراحت و خواب ایجاد شود تا خستگی از تن دور شده و بتوانید با انرژی کامل در صبح روز بعد به گردش بپردازید. بی شک لوازم خواب منزل به راحتی قابل جابه جایی نبوده و نمی توان آن را در مسافرت و در طبیعت به همراه خود برد. در این هنگام شما می توانید از لوازم خواب سفری استفاده کنید. یکی از این لوازم تشک های بادی هستند. تشک بادی قابل حمل بوده و به راحتی جابه جا می شود. این محصول جدید دارای ابعادی بسیار کوچک است به طوری که می توان آن را به راحتی در میان لوازم سفری و یا در کوله پشتی مسافرتی جای داد و در هر فضایی به همراه خود برد. به این ترتیب شما دیگر نگرانی بابت فضای خواب در مسافرت و کمپینگ نداشته و می توانید به راحتی دل به جاده زده و از شب مانی در جنگل لذت ببرید. تشک بادی قابل حمل دارای ویژگی های بی شماری است که باعث می شود تا افراد دست به انتخاب این محصول زده و بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. در این مطلب به ویژگی های تشک بادی قابل حمل پرداخته و در خصوص این محصول اطلاعاتی را به شما خواهیم داد تا با شناخت کامل دست به انتخاب بهترین گزینه برای خود بزنید محصولی مناسب را انتخاب کنید.

جنس بدنه تشک بادی قابل حمل

برای خرید بهترین نمونه از تشک بادی قابل حمل لازم است تا اطلاعاتی در خصوص جنس بدنه آن داشته باشید. بدنه تشک بادی قابل حمل از بهترین نوع پی وی سی با انعطاف بالا ساخته می شود. این نوع از پی وی سی دارای ضخامت زیادی بوده و از طول عمر زیادی بهره مند می باشد. به این ترتیب بدنه تشک بادی قابل حمل دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و در برابر آسیب هایی نظیر ضربه و فشار مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. بدنه تشک بادی قابل حمل با برخورداری از کیفیت بالا، در برابر پارگی و پوسیدگی نیز مقاومت زیادی داشته و به سادگی دچار خراش و آسیب نخواهد شد. شما می توانید به راحتی از این محصول استفاده کنید بدون اینکه دچار آسیب شود. این محصول طول عمر زیادی دارد و تا سال ها قابل استفاده است. بدنه تشک بادی قابل حمل با برخورداری از کیفیت و ضخامت بالا، وزن بسیار پایینی دارد و به همین دلیل شما می توانید به راحتی این محصول را حمل کرده و به همراه خود به مسافرت ها ببرید. هم چنین می توانید به راحتی از این محصول در کوهنوردی نیز استفاده کنید. زیرا قابلیت حمل آسان به شما امکان قرارگیری در داخل کوله پشتی را نیز می دهد و می توانید این محصول را به راحتی مورد استفاده قرار دهید. بدنه تشک بادی انعطاف زیادی نیز دارد و به همین دلیل بسیار راحت می باشد. تشک بادی در حالت تخلیه فضای بسیار کمی را اشغال کرده و به همین دلیل می توان به راحتی آن را در کوله پشتی و یا در میان سایر لوازم مسافرتی قرار داد. برای برخورداری از این محصول در طول سفر لازم است تا فقط فضای کوچکی را در میان لوازم خود به آن اختصاص دهید. با این کار در هنگام خوابیدن خواهید دید که فضایی بسیار راحت و ایده آل مانند رخت خواب منزل را برای استراحت شما فراهم خواهد کرد. 

نگه داری از تشک بادی قابل حمل

تشک بادی قابل حمل دارای کیفیت بسیار بالا و طول عمر زیادی است. تنها نکته در خصوص استفاده از این محصول برای برخورداری از طول عمر بالا، رعایت نکات ساده ای در نگه داری آن می باشد. برای حفظ این محصول عموما در بسته بندی آن یک کیسه حمل قرار دارد که پس از استفاده و تخلیه تشک بادی قابل حمل، می توانید به راحتی آن را در داخل کیسه حمل قرار دهید تا در صورت برخورد و کشیده شدن اشیای تیز با محصول، به بدنه آسیبی وارد نشود. برای وارد نشدن آسیب به تشک بادی لازم است تا اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکرده و از کشیدن اشیایی مانند چاقو و ... به بدنه جلوگیری کنید. پس از راه اندازی تشک بادی لازم است تا در صورت نیاز به جابه جایی محصول، آن را بر روی زمین نکشید و در صورت تمایل به جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و به جای جدیدی انتقال دهید. این محصول دارای وزن کمی است که حمل را برای شما آسان می کند. از پریدن بر روی تشک بادی خودداری کرده و مانع از پریدن کودکان نیز شوید. این محصول را در مجاورت اشیای داغ نیز قرار ندهید زیرا ممکن است دچار سوختگی شود. هم چنین برای جلوگیری از سوختن بدنه از کشیدن سیگار بر روی تشک بادی نیز خودداری کنید. بدنه تشک بادی به دلیل ساخته شدن از مواد قابل اشتعال، به سرعت دچار حریق می شود بنابراین از نزدیک کردن آتش به بدنه باید خودداری کرد. برای استفاده و راه اندازی این محصول در فضاهای بیرون از منزل نیز لازم است تا ابتدا محیطی را که عاری از سنگ و چوب و اشیای تیز باشد را انتخاب کرده و سپس نسبت به راه اندازی اقدام کنید. تحمل وزن این محصول نیز متناسب با کیفیت بالای آن، زیاد بوده و به همین دلیل می توان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد. این محصولات با توجه به ابعاد، دارای تحمل وزن های گوناگونی هستند تا افراد بتوانند با خاطر آسوده این محصول را مورد استفاده قرار دهند. در زمان استفاده لازم است تا به تحمل وزن محصول توجه کنید و برای استفاده از تشک های بادی کوچک تر، تحمل وزن را مد نظر قرار دهید تا تشک بادی دچار آسیب نشود.

انواع مختلف تشک بادی قابل حمل

تشک های بادی قابل حمل در انواع مختلفی تولید می شوند تا بتوانند پاسخگوی نیاز تمامی افراد با گروه های سنی مختلف و سلیقه های متفاوت باشند. یکی از انواع تشک های بادی قابل حمل، تشک بادی یک نفره است که برای استفاده یک نفر بزرگسال تولید می شود. این محصول نیز دارای تنوع بسیار بالایی می باشد که افراد می توانند رنگ های متفاوتی را انتخاب کنند. تشک بادی یک نفره دارای ارتفاع های متفاوت نیز هستند. تشک های بادی دو نفره نیز یکی دیگر از انواع تشک بادی قابل حمل محسوب می شوند. تشک های دو نفره با ابعاد استاندارد که مناسب برای استفاده دو نفر بزرگسال بوده و تحمل وزنی بالا دارند تا در اثر استفاده افراد دچار آسیب نشود. تشک های بادی دو نفره نیز دارای رنگ بندی و انواع مختلفی هستند و به صورت حبابی، مواج با خطوط موازی، مواج با خطوط منحنی و ... تولید شده اند و دارای قیمت های گوناگونی هستند. نوعی دیگر از تشک بادی قابل حمل نیز برای کودکان تولید شده و دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ می باشد. 

ساختار طبی تشک بادی قابل حمل

همانطور که گفته شد تشک بادی قابل حمل دارای بدنه ای از جنس پی وی سی بوده که با وجود ضخامت بالا، انعطاف زیادی دارد. این انعطاف بالا و ارتفاع استاندارد تشک بادی موجب می شود تا محصول در زمان استفاده به خوبی فرم بدن را گرفته و هیچ فشاری به بدن وارد نشود. هیچ یک از اندام ها و خصوصا ستون فقرات دچار درد نشده و بی شک در بهترین وضعیت ممکن قرار می گیرند. به این ترتیب با استفاده طولانی مدت از این محصول خاص و ویژه می توانید به راحتی ساعت ها استراحت کنید بدون اینکه ستون فقرات دچار آسیب شود. تشک های بادی قابل حمل عموما دارای بدنه ای مواج هستند. این نوع ساختار کمک می کند تا انعطاف بالاتری از خود نشان داده و راحت تر باشد. این نوع ساختار موجب می شود تا در زمان خوابیدن بر روی تشک بادی، هوا بین بدن فرد و سطح تشک در جریان باشد و از تعریق فرد جلوگیری شده و محیطی دلچسب برای خواب فراهم شود. به این ترتیب افراد با خوابیدن بر روی تشک بادی قابل حمل، فضایی راحت تر از منزل را در اختیار داشته و می توانند به راحتی در هر محیطی به استراحت بپردازند. تشک های بادی دارای رویه ای از جنس جیر یا مخمل نیز می باشند که ضد حساسیت بوده و مانع از بروز حسایت های پوستی برای کودکان و افراد دارای آلرژی می شود. این محصول برای استفاده به عنوان تشک مهمان نیز مناسب است زیرا فضای کمی را در حالت تخلیه نیاز داشته و به راحتی می توان آن را در ابعادی کوچک در داخل کمد جای داد. به این ترتیب مهمانان عزیز می توانند در محیطی بسیار عالی استراحت کرده و پس از استفاده نیز این محصول دوباره به حالت قبل بازگشته مجدد در داخل کمد جای می گیرد. 

بهترین برند تشک بادی قابل حمل

یکی از نکات مهم در خرید تشک بادی قابل حمل، انتخاب بهترین برند است. برند های مختلفی در زمینه تولید تشک های بادی اقدام کرده اند و در بازار تنوع بسیار بالایی از این محصولات موجود است. برندهای اینتکس و بست وی بی شک محبوب ترین شرکت ها در تولید تشک های بادی بوده و پیشتاز در این زمینه هستند. تمامی محصولات این شرکت ها با بالاترین استانداردها عرضه شده و دارای بالاترین کیفیت در بازار می باشند. به همین دلیل در تمامی دنیا دارای بالاترین درصد فروش هستند و افراد علاقه مند به طبیعت گردی و کمپینگ، شناخت زیادی نسبت به این شرکت ها دارند. تشک های بادی بست وی و اینتکس از بهترین انواع این محصولات بوده و متناسب با نیاز های فرد ساخته می شوند. این محصولات دارای بالاترین درجه کیفی می باشند و از ارزان ترین قیمت بهره مند می باشند. به همین دلیل افراد با انتخاب یکی از این دو برند، می توانند بالاترین درجه کیفی را با ارزان ترین قیمت تهیه کرده و از آن بهره مند شوند.

خرید تشک بادی قابل حمل

برای تهیه تشک بادی قابل حمل با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت لازم است تا فروشگاهی متناسب با نیاز خود را انتخاب کرده و خرید خود را تهیه کنید. برای این کار می توانید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید. در این فروشگاه تمامی انواع تشک بادی قابل حمل با بالاترین تنوع عرضه شده و به عنوان نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید بهترین نمونه ها را در این فروشگاه مشاهده کنید. تمامی اجناس تولید جدید بوده و به همین دلیل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. با وجود این تنوع بالا، شما به راحتی میتوانید محصول مورد نظر خود را جست و جو و انتخاب کرده و به راحتی تهیه نمایید. در این نمایندگی کارشناسان متبحری هستند که به شما در خصوص خرید بهترین نمونه تشک بادی متناسب با نیاز خود، مشاوره داده تا به راحتی دست به انتخاب بزنید. در فروشگاه سنتر اینتکس محصولات به صورت مستقیم و با ارزان ترین قیمت عرضه می شوند. به همین دلیل شما بهترین محصول را با صرف هزینه ای بسیار کم تر از بازار در اختیار خواهید داشت. در صورت تمایل به خرید اینترنتی و یا خرید حضوری می توانید به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و خرید مناسب و با کیفیت را تجربه کنید.