از فعالیت های هیجان انگیز در طول زندگی، بی شک مسافرت به نقاط دیگر و مسافرت به محیط های جذاب است. در مسافرت انسان خستگی زندگی شهری را فراموش کرده و ذهن او ریکاوری می شود تا بتواند باز هم به محیط شلوغ و پرازدحام و فعالیت های روزمره بازگشته و با انرژی جدید شروع کند. مسافرت انواع مختلفی داشته و با وسایل نقلیه گوناگونی انجام می شود. مسافرت با خودرو شخصی، اتوبوس، قطار، هواپیما و کشتی نمونه هایی از انواع این وسایل نقلیه هستند. هر فردی بنا بر مسافتی که می خواهد طی کند و نوع مسافرت، یکی از این وسایل نقلیه را انتخاب کرده و با استفاده از آن به مسافرت می رود. برخی از افراد علاقه زیادی به مسافرت و گردش با خودرو شخصی دارند و همین امر موجب می شود تا نیاز به استراحت در طی مسیر داشته باشند. زیرا پس از یک رانندگی طولانی مدت، شما نیاز خواهید داشت تا اندکی استراحت کنید تا انرژی و قوای خود را بازیابی کرده و به مسیر ادامه دهید. در سال های اخیر محصولات زیادی به جهت استفاده در مسافرت و گردش طراحی و تولید شده اند که هر یک دارای مزایا و معایبی هستند. در این میان برخی از تولید کنندگان لوازم سفری، اقدام به طراحی و تولید نوعی از تشک بادی کرده اند که قابلیت استفاده در داخل خودرو را دارد. این محصول توانسته در مدت کوتاهی، به محبوبیت بالایی برسد و محصولی بسیار کاربردی و ویژه است. در ادامه به معرفی این تشک بادی خاص و کاربردی پرداخته و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

ساختار تشک بادی صندلی عقب

این محصول به صورت بادی طراحی شده و دارای چندین بخش در بسته بندی می باشد. تشک بادی داخل ماشین به طور کلی صندلی عقب و قسمت جای پای سرنشین عقب را پوشش داده و فضایی بسیار راحت مانند یک تخت خواب در خودرو ایجاد می کند به طوری که می توانید به راحتی بر روی آن استراحت کرده و به خواب بروید. این محصول ویژه دارای یک پایه بادی است. البته برخی از نمونه ها دو پایه کوچک تر مانند پاف دارند. این پایه بادی در قسمت جای پای سرنشین عقب قرار می گیرد و آن بخش را به طور کامل پوشش می دهد. قسمت دیگر که در بسته بندی موجود است، تشک بادی می باشد. این تشک بادی در اطراف دارای انحنا و فرو رفتگی بوده که به طور کامل صندلی عقب را پوشش می دهد. این محصول نیز بر روی صندلی عقب و پایه بادی قرار می گیرد. عموما در بسته بندی تشک بادی داخل ماشین، دو عدد بالش بادی طبی نیز قرار دارد که برای استراحت راحت تر و ایده آل استفاده خواهند شد. این محصول یکی از برترین نمونه ها به جهت استفاده در کمپینگ و مسافرت است و برای تمامی افراد مناسب می باشد. 

مقایسه تشک بادی داخل ماشین با تشک بادی معمولی

تشک بادی داخل ماشین از محبوبیت بالاتری برای مسافرت برخوردار بوده و نسبت به تشک بادی معمولی فروش بالاتری دارد. این محصول خاص و ویژه برای استفاده در داخل ماشین طراحی شده و به همین جهت برای افراد مناسب می باشد. تشک بادی معمولی لازم است تا ابتدا فضای مناسبی برای راه اندازی آن در محیط بیرون پیدا کرده و در داخل چادر و ... قرار دهید و سپس از آن استفاده نمایید در صورتی که تشک بادی داخل ماشین را به راحتی در داخل خودرو راه اندازی شده و برای جلوگیری از بروز سرما و حشرات و ... می توانید به سادگی درب ماشین را بسته و استراحت کنید. این محصول به صورت مجزا از پایه بادی می باشد که قابل حمل و جابه جایی است. در صورت تهیه تشک بادی صندلی عقب خودرو، هم می توانید آن را درخودرو استفاده کرده و هم می توانید این محصول را به عنوان تشک بادی معمولی در خارج از ماشین مورد استفاده قرار دهید. به این ترتیب شما با خرید یک تشک بادی داخل ماشین، یک تشک بادی معمولی نیز در مسافرت ها خواهید داشت.

راه اندازی و استفاده از تشک بادی صندلی عقب خودرو

تشک های بادی داخل ماشین به راحتی و در زمانی کوتاه راه اندازی شده و آماده استفاده خواهند شد. در بسته بندی این محصول یک پمپ باد برقی فندکی وجود دارد که با اتصال به فندک ماشین، بدون هیچ زحمتی تشک بادی را باد زده و آماده استفاده خواهد شد. در زمان راه اندازی ابتدا لازم است تا پایه بادی را باد بزنید. سپس اقدام به باد زدن تشک بادی کرده و در نهایت بالش های بادی را راه اندازی کنید و بر روی تشک قرار دهید. این محصول برای خانواده ها نیز ایده آل است. اغلب کودکان از مسافرت با خودرو شخصی خسته و کلافه شده و از ماندن در داخل ماشین، اذیت می شوند. با استفاده از این تشک بادی، کودک به راحتی می تواند همانند منزل به بازی و استراحت بپردازد و از ماندن طولانی مدت در داخل خودرو، خسته نشده و کسل نخواهد شد. هم چنین برای سالمندان نیز این تشک بادی ایده آل است. اغلب سالمندان از مسافرت با خودرو شخصی گریزان هستند زیرا اذیت شده و دچار درد در کمر و پاها می شوند. با استفاده از این تشک بادی به راحتی می توانند در صندلی عقب دراز کشیده و یا بنشینند. شما در هر جا که از رانندگی خسته شدید می توانید به سادگی این محصول را راه اندازی کرده و در صندلی عقب خودرو، یک تخت خواب بسیار نرم و راحت داشته باشید.

طراحی طبی تشک بادی صندلی عقب خودرو

این محصول از ساختار طبی بهره مند است و بسیار راحت می باشد. رویه این تشک بادی به صورت مواج با خطوط موازی و فرو رفته است که انعطاف تشک بادی را افزایش داده و استفاده از آن را لذت بخش می کند. با وجود این گونه با دراز کشیدن فرد بر روی تشک بادی، هوا بین بدن فرد و سطح تشک در جریان بوده و از تعریق جلوگیری خواهد شد و امکان خوابی لذت بخش برای شما فراهم می شود. این محصول دارای رویه مخملی است که نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت می باشد. این رویه موجب می شود تا تشک بادی در دماهای مختلف خیلی سرد و خیلی گرم نشود و فضایی مناسب برای استراحت را فراهم می کند. بالش های بادی موجود در محصول نیز از رویه مخمل برخوردار هستند و ارتفاعی استاندارد دارند. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از این محصولات استفاده کنید بدون اینکه دچار درد در گردن و ستون فقرات شوید.

کیفیت بدنه تشک بادی داخل ماشین

این محصولات از بهترین متریال موجود در بازار تولید شده و از کیفیت بدنه بسیار بالایی برخوردار هستند. بدنه این تشک بادی در برابر ضربه و فشار استحکام بالایی دارد و به سادگی دچار آسیب نمی شود. این محصول در برابر پوسیدگی نیز استحکام زیادی داشته و هم چنین قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کند. به این ترتیب افراد می توانند به راحتی از این تشک بادی استفاده نمایند. برای حفظ کیفیت و طول عمر این تشک بادی لازم است تا از پریدن کودکان بر روی این تشک بادی جلوگیری کنید. اشیای تیز را بر روی بدنه قرار ندهید و در زمان حمل و جابه جایی این محصول را بر روی زمین نکشیده و به طور کامل از روی زمین بلند کنید. در صورت استفاده نادرست و ایجاد آسیب در بدنه تشک بادی، برای مشاوره در خصوص امکان تعمیر تشک بادی با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید. تشک بادی داخل ماشین در رنگ های متنوع طوسی، مشکی و کرم تولید شده و به راحتی با فضای داخلی ماشین هماهنگ می شود. با توجه به محیط داخل ماشین و رنگ بدنه، شما می توانید رنگ مورد نظر خود را جست و جو کرده و به راحتی خریداری نمایید. 

تشک بادی داخل ماشین اصلی 

تشک بادی داخل ماشین قیمت مناسبی دارد و به راحتی قابل خریداری است. برخی از این اجناس با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت اصلی عرضه شده که بی شک نمونه فیک بوده و محصول با کیفیت اصلی نمی باشد. در صورت مشاهده این گونه از محصولات از خرید صرفه نظر کرده و محصول با کیفیت اصلی را با قیمتی عادلانه خریداری کنید. تشک های بادی داخل ماشین فیک کیفیت نداشته و به سادگی دچار آسیب می شوند. هم چنین این محصولات رویه ضد حساسیت نداشته و درزهای محصول نیز پس از چند بار استفاده گسسته خواهد شد. 

خرید تشک بادی صندلی عقب خودرو 

برای خرید بهترین تشک بادی صندلی عقب خودرو به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید. سایت سنتر اینتکس به عنوان فروشگاه تخصصی انواع تشک بادی اینتکس دارای بالاترین تنوع در نوع و رنگ تشک بادی داخل ماشین بوده و به همین دلیل می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. هم چنین در این فروشگاه اینتکس امکان خرید حضوری نیز برای مشتریان عزیز فراهم است و با تماس با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس، می توانید به راحتی خرید حضوری را پس از بازدید تشک بادی داخل ماشین انجام دهید. این محصول در حضور شما تست شده و تحویل داده می شود.