کامل بودن تجهیزات سفر و کمپینگ برای افراد علاقه مند به مسافرت و طبیعت گردی از الزامات محسوب می شود و لازم است تا افراد علاقه مند به طبیعت گردی تجهیزات مناسبی به همراه داشته باشند تا بتوانند در کمپینگ و مسافرت ها احساس راحتی کرده و اذیت نشده و حتی دچار آسیب نشوند. تجهیزات مناسب برای مسافرت در فروشگاه های متعددی به فروش می رسد و تنوع بسیار بالایی دارد. تجیزات سفری شامل لوازم مناسب برای آشپزی، شب مانی، لوازم شنا و ... هستند که مهم است تا بتوان به راحتی آن ها را حمل کرد و قابلیت استفاده آسان داشته باشند. یکی از دغدغه های اصلی افراد علاقه مند به کمپینگ، فراهم کردن فضایی مناسب و راحت برای خواب است. در فضای باز و بیرون از منزل لازم است تا بتوانید محیطی راحت را برای خواب ایجاد کنید که مانع از برخورد سرمای زمین با بدن شده و از درد در بدن و ستون فقرات جلوگیری کند تا خستگی تمام روز را از تن خود دور کرده و بتوانید با نشاط به گردش در طبیعت بپردازید. لوازم سفری و کمپینگ باید فضای کمی را اشغال کند تا بتوانید آن را به همراه خود ببرید و هم چنین لازم است تا وزن کمی داشته باشد تا حمل و جابه جایی آن ها آسان باشد. یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده برای خواب در طول سفر و کمپینگ، استفاده از تشک بادی سفری است. 

معرفی تشک بادی سفری

تشک های بادی سفری انواع گوناگونی دارند و توسط برند های مختلف تولید شده اند. این محصولات با برخورداری از وزن ناچیز و حجم کم، به راحتی در میان لوازم و وسایل کمپینگ و کوهنوردی جای گرفته و سهولت در حمل و نقل از ویژگی های بارز این محصولات است. شما می توانید یک تشک بادی سفری را به راحتی در کوله پشتی خود جای دهید. این محصولات مانع از برخورد سرما با بدن شده و فضایی کاملا راحت را برای استراحت ایجاد می کنند. هم چنین اغلب این محصولات طراحی طبی دارند که انعطاف بالایی از خود نشان داده و محیطی طبی برای استراحت شما ایجاد می کنند. شما می توانید با استراحت بر روی یک تشک بادی، تمامی خستگی روز را از تن خود دور کنید. به علاوه این محصولات با دارا بودن ابعادی استاندارد، به راحتی در داخل چادر مسافرتی قرار گرفته و شما را از سفتی و سردی زمین محافظت می کنند. 

تشک بادی سفری اینتکس

جنس بدنه تشک بادی سفری

تشک های بادی سفری غالبا از جنس پی وی سی بوده که بهترین گزینه برای تولید این محصولات به شمار می روند. این نوع از بدنه دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد که ضخامت مناسبی دارد و علاوه بر داشتن مقاومت بالا، از انعطاف زیادی بهره مند است. به همین دلیل بهترین نوع بدنه برای تشک بادی محسوب می شود. بدنه تشک بادی در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی داشته و قابلیت استفاده در همه محیط ها را دارد. تشک های بادی دارای استحکام بالایی هستند و طول عمر زیادی دارند که شما می توانید به راحتی تا سال ها از آن استفاده نمایید بدون اینکه نیاز به خرید مجدد داشته باشید. بدنه این محصولات با برخورداری از انعطاف بالا، حالتی طبی داشته و در زمان دراز کشیدن بر روی تشک بادی، محصول به خوبی فرم بدن را گرفته و از وارد شدن فشار به ستون فقرات جلوگیری خواهد شد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از این محصول به صورت طولانی مدت استفاده کنید بدون اینکه فشاری به بدن و اندام ها وارد شود. تشک های بادی سفری غالبا بدنه ای مواج دارند که انعطاف محصول را بالاتر برده و هم چنین در زمان خوابیدن برروی تشک بادی، هوا بین بدن فرد و سطح تشک در جریان خواهد بود و از تعریق فرد جلوگیری می شود. هم چنین بدنه این محصولات اغلب ضد حساسیت است و مشکلی برای افراد ایجاد نخواهد کرد. 

تشک بادی سفری با پمپ پدالی

نحوه نگه داری از تشک بادی سفری

برای استفاده از تشک بادی سفری، لازم است تا نکات ساده ای را رعایت کنید تا این محصول دوام و طول عمر بالایی داشته باشد و نیازی به خرید مجدد نداشته باشد. نکته حائز اهمیت در خصوص تشک بادی سفری، قابلیت اشتعال آن است که لازم است تا همراه از اشیای داغ و آتش دور باشد تا دچار سوختگی و آسیب نشود. تشک های بادی برای جامپینگ و پرش مناسب نیستند لذا باید از پریدن و جامپینگ بر روی تشک بادی سفری جلوگیری کنید. هم چنین لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه این محصولات خودداری نمایید تا محصول دچار آسیب نشود. در زمان راه اندازی تشک بادی سفری ابتدا باید محیطی عاری از اشیای تیز را انتخاب کنید. البته بهتر است تا از یک زیرانداز برای ایجاد این فضا استفاده شود. سپس محصول را باز کرده و بر روی زمین پهن کنید و توسط یک پمپ باد اقدام به راه اندازی تشک بادی سفری نمایید. پس از استفاده نیز در زمانی کوتاه محصول را تخلیه کنید و در بسته بندی قرار دهید. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه تشک بادی سفری در اثر استفاده نادرست، می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید تا در صورت امکان تعمیر تشک بادی، مشاوران ما برای تعمیر تشک بادی شما را راهنمایی کنند. برای راه اندازی تشک بادی سفری نیز نیازمند یک پمپ باد هستید. با توجه به نوع مسافرت و نیاز خود می توانید انواع مختلفی از پمپ باد را در سایت سنتر اینتکس با ارزان ترین قیمت تهیه کنید. این محصولات شامل پمپ باد دستی در سایز های مختلف و پمپ باد برقی و فندکی ماشین با قدرت های متفاوت هستند. در صورت مسافرت با ماشین می توانید انواع فندکی را تهیه کرده تا در زمانی کوتاه و بدون زحمت محصول را راه اندازی کنید. در صورت کوهنوردی و مسافرت پیاده نیز انواع کوچک پمپ باد اینتکس به صورت دستی وجود دارند که بهترین گزینه برای قرار دادن در کوله پشتی بوده و علاوه بر برخورداری از وزن بسیار کم، فضای کوچکی را نیز اشغال می کنند. برخی از انواع حرفه ای تشک بادی سفری نیز دارای پمپ باد پدالی تعبیه شده در داخل تشک بادی هستند که محبوبیت بالاتری در میان طبیعت گردان دارند.

برندهای مختلف تشک بادی سفری

شرکت های متعددی در زمینه تولید و عرضه انواع محصولات کمپینگ فعال هستند و تشک بادی سفری نیز یکی از بهترین لوازم سفر در دنیا است. برخی از این شرکت ها با عرضه بهترین نمونه های تشک بادی سفری، توانسته اند در جهان رضایت خریداران را جلب کرده و به نامی شناخته شده تبدیل شوند. برخی دیگر نیز با دریافت مبلغ پول زیاد و کیفیت بسیار پایین، عدم رضایت خریداران را دریافت کرده اند. یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تشک بادی سفری در دنیا که همواره نامی مشهور و با تجربه است، شرکت بزرگ اینتکس می باشد که سال ها با تولید انواع لوازم بادی و خصوصا تشک های بادی سفری با بالاترین درجه کیفی و پایین ترین قیمت توانسته به فروش بالایی دست یابد و مورد محبوبیت خریداران واقع شود. تشک های بادی سفری اینتکس در هر جای دنیا قابل خریداری است و اینتکس یک برند آشنا برای علاقمندان به مسافرت محسوب می شود. در تولید تشک های بادی سفری اینتکس از بهترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است تا همواره محصولی با کیفیت و مطلوب به دست خریداران برسد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی و با خاطر آسوده نسبت به خرید انواع تشک های بادی اینتکس اقدام نمایید. برند بعدی که توانسته موفق عمل کند و فروش بالایی را از آن خود نماید، برند مشهور بست وی می باشد. این شرکت بزرگ و با تجربه نیز با تولید انواع تشک های بادی سفری، محبوبیت زیادی را از آن خود کند. این محصولات عمدتا با ارزان ترین قیمت عرضه شده و لذت خریدی راحت و بی دغدغه را برای شما فراهم می کنند. تشک بادی  سفری اینتکس و بست وی دارای مقاومت زیادی در قسمت درز تشک ها است و با وارد شدن فشار و خوابیدن طولانی مدت دچار گسستگی نشده و آسیب نمی بیند.

تشک بادی سفری با بالش بادی

خرید تشک بادی سفری اینتکس

برای خرید تشک بادی سفری با ارزان ترین قیمت لازم است تا این محصول را از فروشگاه اصلی و نمایندگی فروش تخصصی محصولات بادی خریداری کنید. یکی از بهترین گزینه ها برای خرید محصولی بی نظیر، فروشگاه سنتر اینتکس است. این فروشگاه به عنوان نمایندگی فروش تخصصی محصولات اینتکس و بست وی شناخته شده و به راحتی در دسترس شما قرار دارد. امکان خرید اینترنتی از این فروشگاه به راحتی فراهم است و هم چنین می توانید به صورت حضوری نیز از فروشگاه اینتکس خرید کنید. در این فروشگاه شاهد بالاترین تنوع محصولات بادی بوده و می توانید انواع تشک بادی سفری اینتکس را به راحتی تهیه کنید. شما می توانید از میان این تنوع بی نظیر دست به انتخاب زده و محصولی عالی را متناسب با نیاز خود تهیه نمایید. یکی دیگر از دلایل خرید از این فروشگاه برخورداری از پایین ترین قیمت است. تمامی محصولات اینتکس به صورت مستقیم عرضه شده که منجر به کاهش هزینه ها و در نتیجه کاهش سود دریافتی از مشتری می شود و محصولات با قیمتی ارزان به دست شما می رسد. در فروشگاه سنتر اینتکس افراد با تجربه و با اطلاعات بالا حضور دارند که به شما در جهت خرید محصولی متناسب با نیازتان مشاوره داده و راهنمای شما خواهند بود. به این ترتیب شما می توانید به راحتی محصولی مناسب را تهیه کنید.