برای افراد علاقه مند به کمپینگ و سفر، فراهم کردن لوازم سفر از الزامات مسافرت راحت و بی دردسر محسوب شده و این افراد همواره به دنبال لوازمی هستند که علاوه بر رفع نیاز آن ها، فضای کمی را اشغال کرده و قابلیت حمل و جابه جایی آسان را داشته باشد. وجود محیطی راحت و طبی برای استراحت در مسافرت یکی از دغدغه های این افراد بوده و به دلیل خستگی جسمانی در مسافرت و کمیپنگ، لازم است تا چنین محیطی فراهم شود تا افراد بتوانند خستگی را از تن خود دور کرده و مجدد به تفریح و لذت بردن از طبیعت بپردازند. تخت خواب های مسافرتی باید به اندازه کافی سبک باشند تا بتوان آن ها را به راحتی حمل کرد. هم چنین برخورداری از حجم کم نیز یکی دیگر از ویژگی های تخت خواب مسافرتی است که باید از آن برخوردار باشد. به طور مثال کوهنوردان باید بتوانند وسایل خواب خود را نیز در کوله پشتی جای دهند تا در صورت ضرورت و ماندن در فضای کوهستان، خوابی آرام و راحت داشته باشند. برخی از افراد در مسافرت ها نیز علاقه دارند تا لوازم خواب شخصی خود را داشته باشد و در ویلا و ... نیز در تخت خواب شخصی خود به استراحت بپردازند. کالای خواب و لوازم استراحت نظیر بالش و تشک و ... اغلب جاگیر بوده و فضای زیادی را اشغال می کنند. هم چنین این گونه لوازم با داشتن وزن بسیار بالا، به راحتی قابل حمل نیستند و برای جابه جایی آن ها باید انرژی زیادی را صرف کرد. بهترین پیشنهاد برای برخورداری از خواب راحت و ایده آل در مسافرت ها، تخت خواب بادی مسافرتی است. تخت خواب های بادی دارای ویژگی های بسیاری هستند که موجب می شود تا فرد به تهیه این محصولات اقدام کرده و از آن ها استفاده نماید. در ادامه به معرفی ویژگی های تخت خواب بادی مسافرتی می پردازیم.

ساختار بدنه تخت خواب بادی مسافرتی 

تخت خواب های بادی عموما دارای محفظه های کوچک باد در داخل بدنه هستند که در زمان راه اندازی آن ها، هر یک باد شده و تخت خواب شکل می گیرد. این سلول های بادی کوچک که در داخل محصول تعبیه شده اند، با برخورداری از فناوری های روز دنیا، شکل گرفته و موجب انعطاف بالای تخت خواب بادی می شوند. به همین دلیل در زمان استراحت بر روی تخت خواب بادی مسافرتی، هیچ فشاری به اندام ها و خصوصا ستون فقرات وارد نخواهد شد. شما می توانید ساعت ها بر روی تخت خواب بادی به استراحت بپردازید و از داشتن محیطی راحت و لذت بخش استفاده نمایید. از ویژگی های خاص این محصولات برخورداری از وزن بسیار پایین است که بزرگترین مزیت یک تخت خواب بادی به شمار می رود. به این ترتیب شما خواهید توانست این محصولات را حمل کرده بدون اینکه فشاری به بدن وارد شود. برای استفاده در مسافرت و هتل و ... نیز می توانید این تخت خواب بادی را به همراه خود برده و یا در داخل وسایل خود قرار دهید تا در صورت لزوم، آن را راه اندازی کرده و استفاده نمایید. 

جنس بدنه تخت خواب بادی مسافرتی

بدنه تخت خواب های بادی معمولا از جنس پی وی سی تهیه شده که بالاترین مقاومت را در میان سایر محصولات دارد. این نوع بدنه در برابر ضربه و فشار استحکام بالایی از خود نشان داده و می توان آن را به راحتی در محیط های گوناگونی مورد استفاده قرار داد. این محصولات در برابر خراشیدگی و پوسیدگی نیز مقاومت خوبی داشته و تا سال ها قابل استفاده هستند. برای حفظ کیفیت وطول عمر بالای این تخت خواب های بادی لازم است تا نکات ساده ای را رعایت کنید. از پریدن بر روی تخت خواب بادی خودداری نمایید زیرا ممکن است سلول های هوا در داخل بدنه بترکند و تخت خواب بادی فرم خود را از دست بدهد. هم چنین باید پس از راه اندازی از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کرده و در صورت نیاز به جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و اشیا و لوازم داغ را به نچسبانید. تخت خواب های بادی مسافرتی عمدتا دارای رویه ای از جنس جیر یا مخمل بوده که باعث می شود تا در دماهای مختلف، سطح تشک بادی خیلی گرم و یا خیلی سرد نشود. این رویه ضد حساسیت می باشد و موجب می شود تا سطح تخت خواب بادی نرم و لطیف باشد. این رویه مانع از تعریق شده و خوابی لذت بخش را برای شما فراهم می کند.

روش راه اندازی تخت خواب بادی

تخت خواب های بادی عمدتا دارای پمپ باد برقی سرخود در داخل بدنه هستند که موجب می شود تا بتوانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن بدون صرف انرژی محصول را راه اندازی کنید. برای راه اندازی و استفاده از تخت خواب بادی مسافرتی، باید ابتدا فضایی مسطح را که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد انتخاب کرده و تخت خواب بادی را از بسته بندی خارج کنید. سپس می توانید به راحتی محصول را با اتصال به برق، راه اندازی نمایید. پمپ های بادی داخلی در تخت خواب های بادی دارای مکش نیز هستند و شما پس از استفاده نیز می توانید به راحتی محصول را تخلیه کرده و جمع کنید.

تخت خواب بادی مسافرتی برای محیط های مختلف

تخت خواب های بادی مسافرتی به دلیل برخورداری از وزن بسیار کم و حجم کوچک، برای استفاده در فضاهای گوناگون مناسب هستند و شما می توانید این محصولات را به راحتی به همراه خود برده و در هر فضایی از آن استفاده نمایید. این محصولات برای استفاده در مسافرت و ویلا مناسب بوده و تنها با اتصال به برق، شما یک تخت خواب بسیار راحت و ایده آل خواهید داشت. هم چنین این محصولات برای استفاده به عنوان تخت خواب مهمان در منزل نیز مناسب هستند زیرا به راحتی در کمد جای می گیرند و در صورت نیاز می توان آن را به سادگی راه اندازی نمود. تخت خواب های بادی مسافرتی در رنگ ها و مدل های مختلفی تولید شده اند و دارای ابعاد گوناگونی می باشند. تخت خواب های بادی مخصوص کودکان نیز یکی از محصولات این گروه هستند. عمدتا خوابیدن در مسافرت برای کودکان سخت تر بوده و آن ها مقاومت بیشتری برای خوابیدن در محیط های جدید از خود نشان می دهند. با استفاده از تخت خواب بادی مسافرتی می توانید فضایی اختصاصی و با آرامش را برای خواب کودک خود فراهم کنید. بی شک او از دیدن تخت خواب خود در مسافرت به وجد آمده و به خوابیدن تمایل نشان خواهد داد. تخت خواب های بادی در انواع یک نفره و دو نفره نیز موجود هستند که متناسب با نیاز خود می توانید نسبت به خرید اقدام کنید.

بدنه طبی تخت خواب بادی مسافرتی

همانطور که اشاره شد ساختار داخلی تخت خواب های بادی به صورت سلول های کوچک هوا می باشد. بنا بر نوع طراحی این محصولات، سلول های هوا در داخل تخت خواب بادی به صورت طولی، عرضی و یا کامفورت ( محفظه های کوچک هوا) قرار می گیرند. این گونه طراحی موجب می شود تا محصول ساختار طبی داشته باشد و همانند تخت خواب های خانگی عمل کند. سطح رویی تخت خواب بادی نیز متناسب با چینش محفظه های هوا، به صورت مواج با خطوط فرو رفته طراحی می شود. به این ترتیب با خوابیدن فرد بر روی تخت خواب بادی، محصول انعطاف خوبی از خود نشان داده و هیچ فشاری به بدن وارد نمی شود. به علاوه به دلیل وجود طراحی مواج، هوا به خوبی مابین بدن فرد و سطح تشک در جریان خواهد بود و از تعریق فرد جلوگیری شده و خوابی پر از آرامش را ایجاد می کند. ارتفاع تخت خواب های بادی نیز به طور استاندارد در نظر گرفته می شود تا فاصله ای مناسب از سطح زمین داشته باشد. به این ترتیب نشستن و برخاستن بر روی تخت خواب بادی بسیار راحت بوده و کمترین فشار به زانوها وارد می شود. در زمان نشستن نیز ارتفاع متناسب با ساق پا بوده و کف پاها بر روی زمین قرار می گیرد.

خرید تخت خواب بادی مسافرتی اینتکس

برای خرید تخت خواب بادی مسافرتی اینتکس با ارزان ترین قیمت لازم است تا ابتدا یک فروشگاه مناسب و ایده آل را جست و جو کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. پیشنهاد ما برای خریدی ایده آل و ارزان، خرید محصول از یک نمایندگی تخصصی اینتکس است. شما در فروشگاه سنتر اینتکس می توانید بالاترین تنوع تخت خواب های بادی را مشاهده کرده و به راحتی از میان صد ها نمونه موجود که اغلب تولید سال جدید میلادی هستند، اقدام به تهیه تخت خواب بادی مناسب خود با رنگ و طرح دلخواه نمایید. هم چنین به دلیل عرضه تخصصی و مستقیم این محصولات، با ارزان ترین قیمت موجود در بازار عرضه شده و شما با صرف هزینه کمی می توانید محصول ایده آل را تهیه کنید. تمامی کارشناسان ما در فروشگاه سنتر اینتکس با اطلاعات کامل و مناسب در دسترس شما هستند تا در صورت نیاز بتوانید در جهت خریدی بهتر از آن ها مشاوره دریافت نمایید. در صورت تمایل به خرید اینترنتی می توانید به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. هم چنین در صورت تمایل به خرید حضوری با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.