در سال های اخیر، بی شک نام تشک بادی داخل ماشین به گوش شما خورده است. محصولی بی نظیر که در چند سال اخیر وارد بازار ایران شده است و توانسته در مدت کوتاهی، محبوبیت بالایی را به دست آورد و مورد علاقه خانواده ها باشد. این محصول برای افراد علاقه مند به مسافرت با خودروی شخصی، نمونه ای بی نظیر است که در بسیاری از موارد می تواند بهترین گزینه برای استراحت در بین راه باشد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که تمایل به مسافرت با خودروی شخصی دارند، بی شک برایتان پیش آمده که پس از یک رانندگی طولانی مدت و نشستن در داخل ماشین، نیاز به استراحت داشته باشید و دچار درد در کمر شوید. در این هنگام شما نیازمند فضایی راحت و طبی برای استراحت هستید تا بتوانید خستگی یک رانندگی طولانی را از تن خود دور کرده و به آرامش برسید و با انرژی تازه تر، به ادامه مسیر بپردازید. برخی از افراد در این هنگام اقدام به برپایی چادر کرده و زمان زیادی را صرف ایجاد محیطی راحت برای استراحت می کنند که خود انرژی و وقت زیادی را از افراد می گیرد. در این هنگام بهترین و مناسب ترین گزینه، استفاده از یک تشک بادی داخل ماشین است. محصولی که با آن می توان در بخش عقب خودرو، یک تخت بسیار راحت و ایده آل برای استراحت داشت و راه اندازی آن نیز بدون هیچ زحمت و زمان زیادی اتفاق می افتد. یکی دیگر از کاربردهای بی نظیر تشک بادی داخل ماشین، برای خانواده های دارای فرزند کوچک است. همانطور که می دانید در صورت طولانی شدن زمان ماندن در داخل ماشین، کودکان به دلیل کوچکی فضا و عدم امکان بازی، بهانه گیر شده و اذیت می شوند. با استفاده از تشک بادی داخل ماشین، کودک می تواند ساعت ها به بازی در داخل خودرو پرداخته و در صورت خسته شدن نیز به راحتی به خواب برود. شما توسط این محصول می توانید فضایی مانند منزل را در اختیار کودک قرار دهید تا بر روی آن به بازی بپردازد و بخوابد. به این ترتیب کودک از مسافرت های طولانی با خودروی شخصی خسته نشده و اذیت نخواهد شد. این محصول برای استفاده سالمندان نیز مفید است. توسط تشک بادی داخل ماشین سالمندان عزیز می توانند به راحتی استراحت کنند و از درد در پاها و ستون فقرات آن ها نیز، در اثر ماندن طولانی مدت در خودرو، جلوگیری خواهد شد. اگر شما نیز تا به امروز اقدام به تهیه این تشک بادی پرکاربرد برای خودرو شخصی خود نکرده اید، در این مطلب با ما همراه باشید تا ویژگی های بهترین تشک بادی داخل ماشین را برای شما تشریح کنیم تا بتوانید به راحتی و با اطلاعات کامل در خصوص این محصول اقدام به خرید کرده و بهترین محصول را برای خود تهیه کنید.

جنس بدنه بهترین تشک بادی داخل ماشین

یکی از موارد در هنگام خرید بهترین تشک بادی داخل خودرو که باید به آن توجه ویژه داشت، جنس بدنه است. اغلب محصولات غیر اصل و فیک دارای کیفیت بدنه ای نامطوب هستند که ممکن است ایجاد حساسیت کرده و یا به راحتی و در اثر استفاده، دچار پارگی و پوسیدگی شود. پس توجه به اصل بودن و جنس بدنه تشک بادی داخل ماشین، از الزامات خریدی مناسب و ایده آل می باشد. بهترین تشک بادی داخل ماشین از جنس پی وی سی بوده که ضخامتی مطلوب دارد. این نوع از بدنه علاوه بر داشتن انعطاف بالا، دارای استحکام قابل توجهی در برابر ضربه و فشار می باشد که به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. بدنه این نوع از تشک بادی داخل ماشین، در برابر پوسیدگی و پارگی نیز مقاومت خوبی داشته و می توان آن را به راحتی به صورت مکرر مورد استفاده قرار داد. در اثر استفاده طولانی مدت و راه اندازی و تخلیه مداوم، این نوع از بدنه دچار آسیب نشده و به کیفیت آن خدشه وارد نمی شود. بدنه تشک بادی داخل ماشین در قسمت درزها نیز مقاومت بالایی داشته و می توان به راحتی از آن تا سال ها استفاده کرد. نکته بعدی در خصوص این محصول، وجود پوشش مخمل و یا جیر بر روی بدنه می باشد. محصول با کیفیت دارای پوششی از جنس مخمل و یا جیر است که موجب می شود تا تشک بادی نرم و لطیف باشد. هم چنین این پوشش ضد حساسیت و ضد تعریق نیز می باشد و برای افراد با پوست های حساس و یا کودکان ایجاد مشکل نخواهد کرد. این نوع از پوشش باعث می شود تا در شرایط دمایی مختلف، سطح تشک بادی خیلی گرم و یا خیلی سرد نشود و دارای دمایی مطلوب باشد تا بتوان از آن به راحتی استفاده کرد. تشک بادی داخل ماشین دارای تحمل وزن ایده آل بوده و به همین دلیل برای تمامی افراد قابل استفاده می باشد. هم چنین این محصول طول عمر بالایی دارد.

طراحی بهترین تشک بادی داخل ماشین

بهترین تشک بادی داخل ماشین دارای طراحی طبی است. این محصول باید ارتفاعی استاندارد داشته باشد تا علاوه بر انعطاف مناسب، بتوان به راحتی بر روی آن دراز کشید. در هنگام دراز کشیدن بر روی این محصول، انعطاف استانداردی از خود نشان می دهد تا انحنای بدن را پوشش داده و هیچ فشاری به اندام ها وارد نشود. به این ترتیب شما می توانید ساعت ها بر روی این محصول استراحت کرده و بخوابید بدون اینکه اذیت شده و یا دچار درد در اندام ها شوید. طراحی این محصول نیز به صورت مواج می باشد که دارای خطوط فرو رفته بر روی بدنه است. این نوع طراحی موجب می شود تا محصول انعطاف بالایی از خود نشان دهد و هم چنین در زمان خوابیدن بر روی تشک بادی داخل ماشین، هوا بین بدن و سطح تشک در جریان باشد و حس مطلوبی به فرد منتقل کرده و از تعریق او جلوگیری نماید. این نوع طراحی موجب می شود تا فرد بتواند به راحتی ساعت ها استراحت کرده و حسی مانند تخت خواب منزل را به او می دهد. 

قابلیت های بهترین تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین اصلی از چند بخش تشکیل شده است و در بسته بندی آن تمامی لوازم و متعلقات به چشم می خورد. به همراه این محصول یک عدد پمپ باد برقی متصل به جای فندک ماشین وجود دارد تا فرد بتواند به راحتی و در زمانی بسیار کوتاه بدون هیچ زحمتی تشک بادی داخل ماشین را باد بزند و از آن استفاده نماید. این پمپ باد کوچک بوده و فضای کمی را اشغال می کند. به این ترتیب در مسافرت ها به راحتی می توان آن را در میان سایر وسایل جای داد و به همراه خود برد. به همراه این محصول دو عدد بالش بادی نیز وجود دارد. این بالش ها کیفیتی منطبق با تشک بادی داخل ماشین داشته و دارای طراحی طبی هستند. این بالش ها با ارتفاعی استاندارد طراحی شده اند که در هنگام استفاده فرد، موجب درد در گردن و سر نشده و می توان توسط این بالش های بادی ساعت ها به استراحت پرداخت. بالش های بادی همانند تشک بادی دارای رویه مخملی نیز می باشند و ضد حساسیت و ضد تعریق نیز هستند. به این ترتیب فضایی بسیار راحت و ایده آل برای شما فراهم خواهند کرد. تشک بادی داخل ماشین دارای یک پایه بادی نیز می باشد که به صورت مجزا از تشک بادی بوده و توسط پمپ باد فندکی باد می شود. این پایه بادی در قسمت جای پای سرنشین عقب قرار می گیرد و این قسمت را پوشش می دهد. تشک بادی نیز پس از راه اندازی بر روی پایه بادی و صندلی عقب قرار گرفته و این قسمت را به صورت یکپارچه پوشش می دهد. به دلیل مجزا بودن تشک بادی از پایه، امکان استفاده از این تشک بادی در خارج از خودرو نیز فراهم است و در مسافرت ها شما نیازی به خرید تشک بادی مجزا نخواهید داشت. تنها باید پس از راه اندازی این محصول، آن را به داخل چادر و یا فضایی که می خواهید انتقال دهید. نکته مهم در زمان انتقال آن، بلند کردن محصول به صورت کامل از روی زمین است. زیرا در صورت کشیدن تشک بادی بر روی زمین در فضاهای بیرون از منزل، ممکن است محصول دچار آسیب شده و به اشیای تیز برخورد کند. شما می توانید به راحتی این تشک بادی را به داخل چادر مسافرتی منتقل کرده و بر روی آن بخوابید و یا در بیرون از چادر از آن استفاده کنید. برای نگه داری از این محصول لازم است تا اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکرده و از نزدیک کردن آتش و اشیای داغ به تشک بادی داخل ماشین خودداری کنید. هم چنین این محصول مناسب جامپینگ و پرش نیست. از پریدن کودکان بر روی تشک بادی جلوگیری نمایید.

فروشگاه بهترین تشک بادی داخل ماشین

فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس به عنوان نمایندگی مرکزی فروش و توزیع تشک های بادی داخل ماشین با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در دسترس شما می باشد و با ارائه انواع تشک بادی داخل ماشین با بالاترین کیفیت و در رنگ های متنوع، همراه با قیمتی ارزان خریدی لذت بخش را تجربه کنید. شما در این فروشگاه می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را متناسب با فضای داخلی خودرو انتخاب کرده و خریداری کنید.