در دنیای امروز که اغلب افراد در طول روز مشغول کار و فعالیت های اجتماعی هستند، فراهم کردن محیطی با بالاترین ضریب آرامش، برای استراحت می تواند دغدغه مهمی باشد. افراد پس از یک روز با دغدغه و فعالیت های مداوم، نیازمند فضایی راحت و طبی هستند تا هم بتوانند به آرامش برسند و هم عضلات آن ها ریلکس شود. گزینه های متفاوتی برای انتخاب وجود دارد و هر فردی با توجه به نیاز خود اقدام به خرید نوعی از رخت خواب و یا تخت می کند. در سال های اخیر محصولاتی تحت عنوان تخت خواب بادی عرضه شده اند که دارای مزیت هایی نسبت به تخت خواب های عادی هستند و به همین دلیل توانسته اند رضایت خریداران را جلب کرده و به فروش بالایی برسند. یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تخت خواب های بادی که تجربه بسیار زیادی در زمینه تولید انواع محصولات بادی داشته و برندی مطمئن در سرتاسر جهان است، شرکت بزرگ اینتکس می باشد. این شرکت با استفاده از بهترین متریال و دانش دنیا توانسته بهترین محصولات را تولید کند و در سرتاسر دنیا عرضه کند. در ادامه به معرفی تخت خواب بادی اینتکس و روش های خرید از بهترین فروشگاه اینتکس خواهیم پرداخت.

تخت خواب بادی اینتکس دو نفره

معرفی تخت خواب بادی 

تخت خواب های بادی اینتکس محصولات پرطرفداری هستند که دارای طراحی خاصی بوده و ساختاری کاملا حرفه ای و طبی دارند. تخت خواب های بادی دارای ارتفاعی قابل تنظیم بوده و می توانید میزان باد داخل تخت را متناسب با نیاز خود به جهت سفتی و یا نرمی تخت خواب تنظیم کنید تا فضایی راحت تر برای خواب و استراحت شما ایجاد شود. ارگونومی ساخت تخت های بادی اینتکس با استفاده از سلول های هوا است که در داخل تخت های بادی، چندین محفظه از سلول های هوا وجود دارد که در زمان راه اندازی تخت بادی پر از هوا شده و محیطی راحت و منعطف را ایجاد می کنند. نحوه چیدمان محفظه های هوا در داخل تخت خواب بادی متفاوت است و برخی به صورت طولی، برخی به صورت عرضی و برخی به صورت کامفورت طراحی شده اند. نوع کامفورت بهترین نوع تخت خواب بادی است که دارای ساختاری مانند خوشخواب بوده و بسیار راحت تر از انواع دیگر می باشد. تخت های بادی حالتی طبی دارند که برای استفاده تمامی افراد با سنین مختلف و حتی سالمندان نیز ایده آل هستند. تخت بادی اینتکس در زمان استفاده انعطاف بالایی از خود نشان داده و کمترین فشار به ستون فقرات وارد می شود. به این ترتیب می توانید ساعت های طولانی را بر روی این محصولات استراحت کنید بدون اینکه دچار درد در کمر و ... شوید. یکی از علل محبوبیت بالای تخت خواب های بادی اینتکس، برخورداری از وزن پایین و امکان جابه جایی و حمل آسان است. شما می توانید به راحتی این محصول را راه اندازی کنید و پس از استفاده جمع نمایید. استفاده از آن به عنوان تخت خواب مهمان نیز یکی از پرکاربردترین روش های استفاده از این محصول محسوب می شود. 

روش راه اندازی تخت خواب بادی اینتکس

برای استفاده از تخت خواب بادی اینتکس لازم است تا در منزل محیطی عاری از اشیای تیز را انتخاب کنید و از گرد و غبار پاک نمایید. در داخل اغلب تخت خواب های بادی اینتکس، یک پمپ باد برقی تعبیه شده است که می توانید به راحتی آن را به برق متصل نمایید تا تخت خواب بادی در کمترین زمان راه اندازی شود. میزان باد مورد نیاز در تخت خواب را خودتان با توجه به نیازتان تنظیم کنید تا طبق تمایل خود شما تخت خواب بادی نرم تر و یا سفت تر باشد. پس از استفاده نیز می توانید با استفاده از مکش پمپ باد داخلی محصول، عمل تخلیه را انجام داده و به راحتی تخت بادی را به بسته بندی منتقل کنید. اغلب تخت خواب های بادی اینتکس دارای کیسه حمل و کاور هستند که برای سهولت در حمل و نقل و جلوگیری از آسیب در حین جابه جایی به کار می روند. 

تخت خواب بادی کامفورت اینتکس

کیفیت تخت خواب بادی اینتکس

مواد اولیه مورد استفاده در تولید انواع تخت خواب بادی اینتکس از نوع درجه یک بوده و عموما در کارخانه بزرگ اینتکس این محصولات با بالاترین دانش روز دنیا تولید شده و در سرتاسر دنیا عرضه می شوند. تخت خواب های بادی اینتکس نیز از بهترین نوع پی وی سی تولید شده و در طراحی آن ها سعی شده است تا محصولی کاملا راحت و طبی عرضه شود تا افراد بتوانند لذت یک خواب راحت را تجربه کنند. برای استراحتی راحت تر، تخت خواب بادی اینتکس عمدتا دارای روکش بوده و معمولا از جنس جیر و یا مخمل برای روکش این تخت خواب ها استفاده می شود. این روکش ضد حساسیت بوده و نرم و لطیف می باشد تا بتوانید به سادگی بر روی آن به خواب بروید. هم چنین برای افراد با پوست های حساس نیز مناسب بوده و ضد تعریق نیز می باشد. این محصولات دارای طول عمر بسیار بالایی هستند به طوری که تا سال ها نیازی به خرید محصول جدید نداشته و می توانید از خوابیدن برروی تخت بادی اینتکس لذت ببرید. ابعاد و ارتفاع این تخت خواب های بادی اینتکس نیز با یکدیگر متفاوت می باشد و می توانید متناسب با نیاز خود از انواع یک نفره و دو نفره دست به انتخاب بزنید.

برای حفظ کیفیت تخت خواب بادی اینتکس لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری کنید و محصول را در نزدیکی اشیای داغ و آتش قرار ندهید. زیرا بدنه این محصول قابلیت اشتعال داشته و در صورت برخورد آتش، دچار سوختگی می شود. در هنگام استراحت و خواب بر روی تخت خواب بادی، از کشیدن سیگار نیز خودداری کنید. این محصول را پس از راه اندازی بر روی زمین نکشید و در صورت نیاز به جابه جایی، محصول را از روی زمین بلند کنید تا به لبه های تیز دیوار برخورد نکند و دچار آسیب نشود. از پریدن و جامپینگ بر روی تخت خواب بادی خودداری کنید زیرا ممکن است به محفظه های هوا در داخل ساختار تخت خواب بادی آسیب وارد شده و در دراز مدت محصول دچار آسیب شود. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه تخت خواب بادی در اثر استفاده نادرست می توانید برای تعمیرات با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید تا مشاوران ما در صورت قابلیت تعمیر تخت خواب بادی، شما را راهنمایی کنند. 

تخت خواب بادی تک نفره اینتکس

انتخاب تخت خواب بادی اینتکس

تخت خواب بادی اینتکس دارای تنوعی بسیار بالا است. این تخت خواب ها در انواع تک نفره، دو نفره، تخت خواب نوجوان، تخت خواب کودک و ... تولید می شوند که هر یک از این دسته ها نیز تنوع بسیار بالایی دارند. با توجه به دیزاین محیط می توانید نسبت به خرید انواع تخت خواب بادی اقدام کنید. زیرا این محصولات دارای تنوع زیادی در ساختار، جنس و رنگ هستند و طراحی های متفاوتی نیز دارند. تخت خواب های بادی اینتکس مخصوص بزرگسالان معمولا به رنگ های طوسی، مشکی، کرم، سورمه ای و ... تولید می شوند که متناسب با هر سلیقه ای بوده و به راحتی در دکوراسیون اتاق جای می گیرند. تخت خواب های بادی کودک نیز در رنگ ها و طرح های فانتزی با بالاترین جذابیت وجود دارند که متناسب با روحیات لطیف کودکان هستند. شما در زمان انتخاب تخت خواب بادی اینتکس می توانید بهترین گزینه را متناسب با بودجه و دکوراسیون خود انتخاب کرده و نسبت به خرید اقدام کنید. در زمان انتخاب تخت خواب بادی اینتکس، لازم است تا به سال تولید نیز توجه کنید. عمدتا برخی از فعالان در این زمینه، محصولات قدیمی را با قیمتی ارزان تر به فروش می رسانند که متأسفانه این محصولات کیفیت سابق را نداشته و دچار آسیب می شوند. لازم است تا به سال تولید توجه نمایید تا محصول جدید باشد و کیفیت بالایی داشته باشد.

خرید تخت خواب بادی از فروشگاه اینتکس

برای خریدی لذت بخش و ایده آل، لازم است تا از نمایندگی تخصصی فروش تخت خواب بادی اینتکس خرید نمایید تا بهترین محصول را متناسب با نیاز خود با ارزان ترین قیمت تهیه کنید. پیشنهاد ما خرید تخت خواب بادی اینتکس از فروشگاه سنتر اینتکس است که به صورت تخصصی و مستقیم تمامی مدل های تخت خواب بادی اینتکس را با ارزان ترین قیمت عرضه می کند. شما در این فروشگاه شاهد بالاترین تنوع تخت خواب بادی اینتکس هستید که می توانید به راحتی از بین این تنوع بی نظیر، دست به انتخاب بزنید و محصول مورد نظر خود را جست و جو و تهیه نمایید. در فروشگاه اینتکس همکاران ما با تجربه و اطلاعاتی بی نظیر حضور دارند تا بتوانید بهترین گزینه را متناسب با نیاز خود تهیه کنید و در راستای خریدی مناسب، راهنمای شما خواهند بود. هم چنین تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه با پایین ترین قیمت بازار بوده و به صورت مستقیم به دست مصرف کننده می رسد و شما می توانید خریدی لذت بخش را تجربه نمایید. در صورت تمایل به خرید حضوری نیز با تماس با شماره های موجود در سایت فروشگاهی سنتر اینتکس، می توانید به صورت حضوری محصول مورد نظر خود را دیده و سپس خرید را انجام دهید. در این فروشگاه نمونه های بی نظیری از تخت خواب های بادی اینتکس تولید شده در سال جاری میلادی وجود دارند که دارای بالاترین درجه کیفی بوده و بهترین گزینه برای استراحت شما عزیزان می باشند.