مبل بادی

مبل بادی با زیر پایی بنفش 68572

از {{model.count}}

68572

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی با زیر پایی بنفش 68572 از سری محصولات جذاب و زیبای اینتکس است که با بدنه بادی برای به آرامش رسیدن بدن افراد طراحی و تولید شده است. بر روی این محصول همواره می توان راحتی و آرامش را به دست آورد و در نهایت منحصر به فرد بودن به بهترین موقعیت دست پیدا کرد. در نتیجه گزینه ای مناسب جهت داشتن استراحت و یا مطالعه و تماشای فیلم است. به دلیل زیبایی ساختار در این مبل بادی افراد می توانند آن را در دکوراسیون داخلی منزل خود به کار ببرند. از آن جایی که رنگ تشکیل دهنده بدنه محصول شاد و روشن می باشد بهترین گزینه برای استفاده از آن اتاق خواب شخصی افراد است و می توانند در شرایط مختلف از آن بهره مند شوند.

 این محصول وزن کمی دارد و به راحتی جا به جا می شود از این رو می توان آن را با خود به همراه داشت و در زمان رفتن به محیط های مختلف به راه اندازی آن اقدام کرد و از وجود محصول بهره مند شد. وجود زیر پایی نکته مثبتی در ساخت این محصول است که می تواند اوقات خوشی را برای افراد رقم بزند. این بخش محلی برای قرار دادن پاها است تا بهترین و بیش ترین شرایط راحتی نصیب آن ها شود و بتوانند بدون هیچ مشکلی به استراحت بپردازند. اما به دلیل داشتن ساختار مشابه با مبل اصلی افراد می توانند از آن به عنوان یک نشیمن برای افراد دیگر به خصوص کودکان استفاده کنند و برای آن ها نیز شرایط استراحت و آرامش را ایجاد سازند که به وسیله داشتن یک نشیمن راحتی به دست می آید. هر یک از کسانی که تمایل به داشتن این محصول دارند و قصد خرید آن از محل معتبر را دارند می توانند به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و محصول را با کیفیت اصل و قیمت مناسب سفارش دهند.

 نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 109 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
نوع مبلیک نفره نوجوان و بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین بالای 10 سال
 دارای سطح گرد موج دار
 دارای زیرپایی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...