تخت بادی

تخت بادی مشبک یک نفره 67455

از {{model.count}}

67455

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی مشبک یک نفره 67455 از سری محصولات اصل و اورجینال می باشد که با ایجاد موقعیت استاندارد و مناسب توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است. که در نتیجه تمایل به خرید آن دارند و قصد استفاده از محصول در طی مدت زمان طولانی دارند. این تخت بادی رویه ای مشبک دارد که در نتیجه ایجاد سازگاری زیاد می کند. در صورت ریخته شدن مواد نوشیدنی و مایع بر روی بدنه محصول بدنه دچار آسیب نمی شود. چرا که این موارد به داخل بدنه و ساختار سلولی داخلی آن نفوذ نخواهد کرد و آن ها را تحت تاثیر قرار نخواهد داد. این محصول منحصر به فرد و خاص تنها محصولی است که برای علاقه مندان در نظر گرفته شده است و می توان آن را هم در منزل مورد استفاده قرار داد و هم در محیط هایی مانند باغ و ویلا استفاده کرد. 

به دلیل قابلیت حمل و نقل آسان محصول افراد می توانند در زمان رفتن به مسافرت نیز آن را به همراه داشته باشند و در صورت مهیا بودن شرایط دلخواه به راه اندازی و نصب آن اقدام کرده و از آن استفاده نمایند. با این وجود است که جزو محصولات پر فروش و منحصر به فرد است که در مدت زمان ارائه شدن به بازار توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کند و مورد محبوبیت زیادی واقع شود. تخت بادی مشبک یک نفره 67455 بدنه ای زیبا با رنگبندی خاص و جذاب دارد تا در نتیجه بتوان از وجود زیبایی آن در مکان های مختلف استفاده کرد. اگر قصد خرید چنین محصول طبی و راحتی را دارید تا در طی مدت زمان طولانی بهترین موقعیت و مکان نصیب شما شود و قادر به استراحت بر روی آن باشید می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کرده و آن را با کیفیت اصل خریداری نمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 227 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.7 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 ضد تعرق و طبی
 دارای بالش سرخود
 تحمل وزن بسیار مناسب و بالا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...