تخت بادی

تخت بادی یونیکورن کودک 67713

از {{model.count}}

67713

تعداد
نوع
2,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی یونیکورن کودک 67713 دارای طراحی بی نظیر و حرفه ای است که زیبایی چشمگیری را ایجاد کرده است تا کودکان با خیالی آسوده بتوانند این محصول دلخواه را خریداری کنند. تخت بادی وسیله ای راحتی برای به آرامش رسیدن و خواب می باشد که در نتیجه به همراه داشتن آن در مسافرت و گردش لازم و ضروری است. به این ترتیب در هر موقعیت مکانی کودکان می توانند بر روی این تخت بادی به استراحت و آرامش برسند و در نتیجه دچار هیچ مشکلی نیز نشوند. در این صورت اقامت در شب نیز برای آن ها میسر می شود و می توانند بر روی محصولی که در نهایت جذابیت ساخته شده است قرار بگیرند. 

این تخت بادی یونیکورن را می توان به ساده ترین صورت راه اندازی و نصب کرد و مورد استفاده فرزندان خود قرار داد. چرا که این بدنه بادی و توخالی است و تنها با داشتن پمپ باد می تواند به راحتی راه اندازی شود. ساختار به وجود آمده به وسیله این محصول محکم و استوار است و در نتیجه مشکلی را از بابت استفاده آسان افراد و کودکان ایجاد نخواهد کرد. رویه این تخت بادی یونیکورن کودک 67713 از قابلیت طبی بودن و مواج بودن برخوردار است که در نتیجه می توان به راحتی از داشتن آن بهره مند شد. خرید محصول مورد نظر تنها از نمایندگی اینتکس صورت می گیرد.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 60 کیلو گرم
 طول 196 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 84 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش عروسکی PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ---
 نوع پمپ ---
ساک حمل ---
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای سطح مواج موازی
 ساختار دو تکه
 دارای یک تشک مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...