تخت بادی

تخت بادی اینتکس تک نفره 64116

از {{model.count}}

64116

تعداد
نوع
3,900,000
3,700,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی اینتکس تک نفره 64116 به دلیل داشتن بدنه منحصر به فرد و راحتی جزو محصولات پر فروش و محبوب به حساب می آید که در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرد. طول عمر بدنه تخت بادی زیاد است و در نتیجه افراد به راحتی قادر به بهره مندی از آن می باشند. توجه به داشتن بدنه ضد تعریق و ضد حساسیت سبب شده است که بتوان با خیالی آسوده در طی مدت زمان طولانی از این وسیله کاربردی و طبی بهره مند شد و از وجود آن لذت برد. استفاده از این محصول در فصول گرم سال رایج است چرا که بدنه ضد تعریق است و می تواند در مسافرت و گردش به تمامی نقاط استفاده شود. این محصول بی نظیر و خاص مقاومت بالایی در برابر فشار وزن افراد دارد که در نتیجه می توان افراد سنگین وزن نیز از آن استفاده کنند.

 بهترین شرایطی که شامل این محصول شده است اورجینال بودن آن می باشد که با داشتن دوام و طول عمر و کیفیت بالا رضایت استفاده کنندگان را به خوبی جلب می کند و می تواند به جهت بهره مندی در موقعیت های مختلف استفاده کردد. داشتن بالش بادی سرخود سبب شده است که افراد بتوانند بدن را در شرایط استاندارد و راحتی قرار دهند و در نتیجه دچار مشکل در ناحیه کمر و ستون فقرات نشوند. کسانی که تمایل و قصد خرید هر یک از این موارد را دارند می توانند تخت بادی اینتکس با ظرفیت یک نفره را سفارش دهند و از آن بهره مند شوند. سفارش تخت بادی اینتکس تک نفره 64116 تنها از نمایندگی اینتکس صورت می گیرد.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض99 سانتی متر
 ارتفاع30 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دولایه ضخیم
 پمپدارد
 نوع پمپ برقی دوکاره پرقدرت
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای سطح مواج و ضد تعریق
وزن بسته بندی 4.6 کیلوگرم
تحمل وزن 140 کیلوگرم
دارای برچسب تعمیرات
دارای بالش بادی سرخود
ظرفیت 1 نفر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...