تخت بادی

تخت بادی تکنفره اینتکس تولید 2023

از {{model.count}}

intex 64122GB

تعداد
نوع
4,700,000
4,100,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین تخت بادی تکنفره اینتکس تولید 2023 با رنگ دلخواه و ساختار طبی و راحتی و رویه مواج بدنه ضد تعریق و قابلیت استفاده در موقعیت های مختلف با طول عمر بالا از فروشگاه سنتر اینتکس

تخت بادی تکنفره اینتکس تولید 2023 به عنوان جدید ترین محصول ارائه شده از شرکت اینتکس معرفی می شود که دارای سازگاری زیاد می باشد و بدنه ای منحصر به فرد برای استفاده در طول سال های زیاد دارد. در این صورت می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد و محصول را برای استفاده در مکان های مختلف داشت و همچنین به منظور ایجاد راحتی در اتاق خواب نیز خریداری می شود تا بتوان آن را جایگزینی مناسب به جای تخت خواب های فلزی و چوبی دانست. این محصول بی نظیر همواره می تواند در مسافرت و گردش نیز به همراه افراد باشد و از آن جایی که دارای قابلیت راه اندازی آسان می باشد در موقعیت های مختلف قابلیت اجرا دارد. همچنین می توان آن را در کم ترین زمان جمع آوری نمود و در ساک حمل برای نگه داری و یا انتقال به مکانی دیگر قرار داد. این محصول بی نظیر رویه ای ضد حساسیت دارد که مخمل است و لطافت زیادی دارد در این صورت تمامی رده های سنی می توانند از آن استفاده کنند و بهترین موقعیت را از آن داشته باشند. تخت بادی مد نظر برند و اصل است که در ساخت آن بهترین مواد اولیه به کار رفته است و طول عمر بالا را رقم می زند و در برابر فشار وزن بالای افراد نیز مقاومت دارد تا در این صورت بتوان آن را به صورت دائمی مورد استفاده قرار داد. این محصول به دلیل داشتن بدنه ای که قابلیت گردش هوا بر روی خود و در داخل بدنه دارد محصولی ضد تعریق می باشد که سبب شده است علاقه مندان بر روی آن احساس خوشایندی داشته باشند. خرید تخت بادی تکنفره اینتکس تولید 2023 تنها با مراجعه به سایت سنتر اینتکس اتفاق می افتد.

نوعخانگی ، سفری
تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپبرقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
 لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، ساک حمل


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...