تخت بادی

تخت بادی تک نفره طبی 67453

از {{model.count}}

67453

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی تک نفره طبی 67453 اصل و اورجینال است و می تواند نیاز افراد به داشتن سطحی طبی و منحصر به فرد را پاسخ بدهد. این محصول ارتفاع زیادی دارد و به راحتی می تواند برای کسانی که به دنبال یک محصول منحصر به فرد می باشند استفاده گردد. در نتیجه به جای تخت خواب های چوبی و فلزی استفاده شده و نقش منحصر به فردی در میزان رضایت افراد دارد. بدنه از طراحی بی نقص و حرفه ای برخوردار است تا بتوان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصولی جذاب را برای استفاده و خریداری انتخاب نمود. این محصول در دسته بندی قرار دارد که جزو وسایل طبی و راحتی می باشد که در نهایت کیفیت و مرغوبیت ساخته شده است. به همین خاطر است که طول عمر و سازگاری زیادی از خود نشان می دهد و در نتیجه می تواند برترین نمونه از محصولات بادی و حرفه ای باشد.

 تخت بادی تک نفره طبی 67453 برای استفاده در باغ و ویلا بسیار کاربردی است و قادر به مهیا کردن موقعیت استراحت و آرامش افراد را دارد. در نتیجه با خرید تعداد مورد نیاز از این محصول می توان مکان مورد نظر را به تجهیزات لازم برای استراحت مجهز کرد. در این صورت برای رفتن به مسافرت و گردش دیگر نیازی به داشتن وسایل راحتی و یا رختخواب نیست و تنها می توان به مکان مورد نظر مراجعه نمود. تخت بادی وزن کمی دارد و در موقعیت های مختلف مورد بهره برداری قرار می گیرد. به این صورت افراد می توانند موقعیت آن را در مکان های گوناگون تغییر دهند و از شرایط به وجود آمده لذت ببرند. کسانی که تمایل به خرید تخت بادی تک نفره طبی 67453 دارند همواره باید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنند.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 227 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.7 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 ضد تعرق و طبی
 دارای بالش سرخود
 تحمل وزن بسیار مناسب و بالا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...