کاناپه بادی تختشو

کاناپه بادی سبز رنگ بست وی 67356

از {{model.count}}

67356

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی سبز رنگ بست وی 67356 از جمله محصولات بادی است که از بدنه ای طبی تشکیل شده است تا افراد بر روی آن به آرامش و راحتی دست پیدا کنند. این محصول ظرفیت دو نفره دارد و می تواند به حالت تخت خواب بادی در بیاید. از این رو می توان این محصول را با اختیار خود در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار داد و از آن بهره مند شد. برای تجهیز کردن باغ و ویلا به اسباب راحتی به جهت اقامت در شب و یا استراحت در طول روز بهترین گزینه خرید کاناپه بادی سبز رنگ بست وی 67356 می باشد که از بدنه ای جذاب و رنگی نیز تشکیل شده است. 

به این صورت افراد می توانند در دکوراسیون داخلی منزل خود این محصول را به کار ببرند و ظاهری خوشایند و منحصر به فرد را برای محیط ایجاد سازند. بدنه محصول را می توان به عنوان یک بدنه بی نقص و حرفه ای معرفی کرد که از قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت برخوردار می باشد. علت این امر به کار بردن الیاف ضد حساسیت می باشد که محصول را برای بهره مندی تمامی سنین در موقعیت های مختلف آماده می سازد. در نتیجه کودکان و یا افرادی که از حساسیت پوستی برخوردار می باشند می توانند از این محصول استفاده کرده و از داشتن آن لذت ببرند. جهت خرید هر یک از نمونه های کاناپه بادی که قابلیت تخت خواب شدن دارد به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید و محصول را خریداری نمایید.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپبرقی
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.91 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
قابلیت چند کاره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...