کاناپه بادی تختشو

کاناپه بادی تخت خواب شو نارنجی 67356

از {{model.count}}

67356

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت خواب شو نارنجی 67356 از خصوصیات منحصر به فردی برخوردار است که می توان بهترین اوقات را به دست آورد. به دلیل کاربرد های مختلف این محصول افراد می توانند در تمامی شرایط از آن به عنوان یک محصول کامل برای ایجاد راحتی و امکان استراحت استفاده کنند و به لذت داشتن راحتی در مسافرت و گردش برسند. این کاناپه بادی از ساختاری برخوردار است که در صورت تمایل می تواند مانند یک تخت خواب بادی بزرگ شود تا افراد به صورت دو نفره بر روی آن به استراحت بپردازند. به این ترتیب مزیت های زیادی را به دنبال دارد و می تواند در باغ و ویلا و مسافرت و گردش نیز استفاده شود.

 اما در منزل نیز مورد استفاده قرار می گیرد و می توان آن را در مقابل تی وی قرار داد و یا در اتاق خواب به استفاده کردن از آن اقدام نمود. در هر حالت کاربرد این محصول بسیار زیاد است و برای تمامی رده های سنی استفاده می شود. بدنه کاناپه بادی تخت خواب شو نارنجی 67356 از رویه ای ضد حساسیت و ضد تعریق برخوردار است که برای کودکان نیز مناسب می باشد. همچنین افراد می توانند در طولانی مدت و در فصول گرم سال از آن استفاده کنند چرا که بدنه ضد تعریق می باشد. این محصول به راحتی از طریق مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس خریداری می شود و می تواند با داشتن طول عمر بالا برای علاقه مندان کاربرد داشته باشد.

نوعخانگی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ برقی
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.91 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
قابلیت چند کاره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...