کاناپه بادی تختشو

کاناپه بادی تختشو نارنجی یک نفره 67277

از {{model.count}}

67277

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تختشو نارنجی یک نفره 67277 از سری محصولات جدید بست وی است که دارای رنگ های متنوع می باشد اما محصول معرفی شده از رنگ نارنجی برخوردار است که می توان از زیبایی ظاهری آن در دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد. این محصول قابلیت های زیادی دارد که از جمله آن می توان به تبدیل شدن بدنه به تخت خواب بادی اشاره کرد. با داشتن کاناپه بادی تختشو نارنجی یک نفره 67277 افرادی که قصد اقامت در باغ و ویلا را دارند و به دنبال تهیه یک محصول منحصر به فرد و راحتی می باشند می توانند موقعیت دلخواه خود را به دست آورند و در نتیجه از حضور در چنین موقعیتی لذت ببرند. محصول بی نظیری که از آن تحت عنوان کاناپه بادی یاد می شود دارای دو رنگ در بدنه است که زیبایی آن را دو چندان کرده است.

 از آن جایی که محصول با کیفیت بالا و جنس مرغوب ارائه شده است دارای طول عمر بالا می باشد و می توان به راحتی از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به میان آورد. به دلیل سبک بودن و قابل حمل بودن بدنه افراد می توانند این محصول را در طی رفتن به مسافرت و گردش به همراه داشته باشند و از آن ها استفاده های لازم را به میان بیاورند. به این صورت رضایت افراد جلب می شود و می توانند به راحتی از داشتن یک سطح طبی منحصر به فرد بهره مند باشند. کسانی که تمایل به خرید کاناپه بادی تختشو نارنجی یک نفره 67277 دارند به نمایندگی اینتکس مراجعه کنند.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
 قابلیت چند کاره بودن
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...