مبل بادی

کاناپه بادی تختشو دونفره اینتکس 68566

از {{model.count}}

68566

تعداد
نوع
2,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تختشو دونفره اینتکس 68566 یکی دیگر از کاربردی ترین تولیدات کارخانه اینتکس برای استفاده در محیط هایی نظیر منزل و یا محل کار بوده که به دلیل کارایی بالایی که داشته توانسته در میان مصرف کنندگان محترم به فروش قابل قبولی دست یابد. از این محصول می توانید برای قرار در مقابل تلویزیون در خانه و استراحت های میان روز استفاده کرده و یا برای دفتر کار خود در نظر بگیرید. همانطور که از نام این محصول مشخص بوده بدنه اصلی آن در زمان راه اندازی همانند یک تخت عمل کرده و برای خوابیدن استاندارد بوده و می توانید در صورت نیاز آن را به داخل خم کرده تا بعد از جمع اوری به صورت یک کاناپه شیک برای استفاده مهیا شود.

کاناپه بادی تختشو دونفره اینتکس Intex 68566 | سنتر اینتکس

بدنه اصلی این کاناپه بادی دو نفره از مرغوب ترین نوع پی وی سی تولید شده که مجهز به یک روکش از نوع مخمل شده تا نرمی محل استراحت شما را فراهم آورده ، از سوی دیگر به دلیل ایجاد یک ساختار دولایه دوام محصول افزایش داشته و در نهایت اگر محصول را در فضایی با کفپوش سرامیکی قرار دادید ، کاناپه در جای خود ثابت باقی بماند. این محصول همچنین در دو سمت بدنه و بر روی دستگیره های خود دو عدد جالیوانی داشته تا در زمان استفاده بتوانید بطری آب و نوشیدنی خود را در محفظه بگذارید. در نظر داشته باشید تحمل وزن بدنه این کاناپه بادی تخت خوابشو 200 کیلوگرم بوده پس دو نفر بزرگسال به راحتی می توانند از آن استفاده کرده و لذت ببرند. برای خرید کاناپه بادی تختشو دونفره اینتکس 68566 با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

کاناپه بادی تختشو دونفره اینتکس Intex 68566 | سنتر اینتکس

 نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 221 سانتی متر
 عرض 193 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8.1 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 ضد تعرق و طبی
قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...