کاناپه بادی تختشو

کاناپه بادی آبی دو نفره 67356

از {{model.count}}

67356

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی آبی دو نفره 67356 به روز و زیبا می باشد و با داشتن کاربرد های مختلف مورد علاقه افراد زیادی قرار گرفته است. این محصول قادر به تبدیل شدن به صورت تخت خواب بادی می باشد که در زمان های لازم می توان بر روی آن استراحت داشت و یا به خواب فرو رفت. این محصول به دلیل جادار بودن و بزرگ بودن می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که دارای باغ و ویلا می باشند. چنانچه به این مکان ها مراجعه کردند می توانند از کاناپه بادی آبی دو نفره 67356 استفاده کرده و بر روی آن اقامت داشته باشند و برای خواب شب نیز دچار مشکل نشوند. 

این محصول بی نظیر رویه ای ضد حساسیت دارد تا تمامی رده های سنی اعم از کودکان و بزرگسالان بر روی آن احساس خوبی داشته باشند و بتوانند اوقات خوشی را سپری کنند. به همین خاطر است که خرید آن به تمامی افراد توصیه می شود. کسانی که قصد رفتن به مسافرت را نیز دارند می توانند این محصول را با داشتن وزن کم به همراه داشته باشند و در میان راه و یا در مکان مورد نظر به استفاده کردن از آن بپردازند. راه اندازی محصول نیز ساده می باشد و تنها به یک پمپ باد نیاز است تا در مدت زمان کم محصول راه اندازی و نصب شود. جهت اطلاع از خرید این محصول و قیمت دقیق آن به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید و آن را سفارش دهید.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپبرقی
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.91 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
قابلیت چند کاره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...