لوازم جانبی اینتکس

درپوش استخر ایزی ست گرد قطر 305

از {{model.count}}

Intex 28021

تعداد
نوع
1,100,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

درپوش استخر ایزی ست گرد قطر 305 مزیت های زیادی دارد و تمامی دارندگان استخر ایزی ست با سایز متوسط می بایست نسبت به خرید این محصول اقدام نمایند. این محصول بی نظیر با در نظر داشتن کیفیت بالایی که دارد جزو پر فروش ترین محصولات در دسته بندی لوازم جانبی می باشد که به راحتی تهیه می شود و می توان به آسانی بر روی استخر ایزی ست با ابعاد معرفی شده قرار گیرد و از ورود هر گونه زباله و یا آلودگی به داخل آب جلوگیری کند. به این ترتیب در فصول مختلف سال بهترین گزینه می باشد که در فضای باز استفاده می شود و می تواند بهترین کاربرد را برای استفاده در استخر فضای باز داشته باشد. 

خرید درپوش استخر ایزی ست گرد قطر 305 ارزانبه این ترتیب گرد و خاک و شاخه و برگ گیاهان به داخل آب وارد نمی شود و بدنه ای غیر قابل نفوذ دارد و می توان آب داخل استخر را در دفعات مختلف مورد استفاده قرار داد. وزن محصول به گونه ای است که قابلیت نگه داری و حمل آسان دارد و به گونه ای ساخته شده است که قابلیت تا شدن دارد و به صورت کمجا در محل مناسب نگه داری می شود. همچنین فضای کمی را نیز اشغال می کند و می تواند به صورت کمجا برای افراد در زمان نیاز مورد بهره برداری قرار گیرد. درپوش استخر ایزی ست با داشتن ساختار گرد تنها برای استخر های گرد استفاده می شود و مناسب استخر های ایزی ست با ابعاد متوسط می باشد. با توجه به سازگاری زیادی که در این محصول وجود دارد و دوام و طول عمری که دارد برای استفاده علاقه مندان در طی سال های زیاد انتخاب می شود و می تواند از خود کارایی مطلوبی  نشان دهد. به این ترتیب لازم و ضروری است و می بایست نسبت به خرید آن در کنار استخر ایزی ست خود اقدام کرد. انتخاب و خرید درپوش استخر ایزی ست گرد قطر 305 با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوعگرد
جنسPVC چند لایه برزنتی
طول285 سانتی متر
عرض30 سانتی متر
وزن2.5 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی23 در 25 در 10 سانتی متر
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب استفاده برای استخرهای متوسط ایزی ست
قابلیت تا شدن در چند سطح
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...