حلقه شنا

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح ماهی قطر51

از {{model.count}}

intex 59230 fish

تعداد
نوع
110,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح ماهی قطر51 محصولی جذاب و جدید از شرکت بزرگ اینتکس است که با طراحی ویژه و جذاب خود فضایی مناسب و ایمن برای بازی کودکان در استخر و آب های آرام ایجاد می کند. این حلقه شنا بادی به خوبی دور بدن کودک قرار می گیرد و با شناور ماندن بر روی سطح آب، مانع از فرو رفتن کودکان به داخل آب می شود. به این ترتیب با استفاده از این حلقه شنا بادی کودکان می توانند به راحتی بر روی آب بازی کرده و از بودن در کنار والدین خود لذت ببرند.

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح ماهی

یکی از ویژگی های این حلقه شنا بادی طراحی ساده و استاندارد است که به راحتی دور بدن کودک قرار می گیرد. این محصول به صورت شفاف طراحی شده است و بر روی آن تصاویر بسیار زیبایی از ماهی های فانتزی و رنگارنگ قرار دارد که زیبایی بی نظیری به حلقه شنا داده است و این محصول برای کودک جذابیت بالایی دارد. این حلقه شنا بادی از بهترین نوع وینیل ساخته شده است و مقاومت بسیار بالایی دارد. برای نگه داری از این محصول لازم است تا از برخورد اشیای تیز با بدنه حلقه شنا بادی خودداری کنید و مانع از پرش کودکان بر روی حلقه شنا بادی شوید. در صورت نیاز به جابه جایی محصول پس از راه اندازی نیز محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و سپس جابه جا کنید. این محصول وزن بسیار کمی دارد و در حالت تخلیه نیز فضای بسیار کمی را اشغال می کند و می توان آن را به راحتی حمل کرد.

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح ماهی قطر51 با قیمت ارزان به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. 

نوع تفریحی
 قطر 51 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 وزن 80 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3 تا 6 سال
 قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...