حلقه شنا

حلقه شنا بادی دستگیره دار اینتکس طرح دار

از {{model.count}}

intex 56269

تعداد
نوع
650,000
550,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی دستگیره دار اینتکس طرح دار محصولی جدید است که به تازگی توسط شرکت اینتکس عرضه شده و دارای محبوبیت بالایی در میان خریداران می باشد. این حلقه شنا بادی به خوبی بر روی آب قرار گرفته و قادر است تا ایمنی شما را بر روی آب تأمین کند. این محصول با برخورداری از ظاهر جذاب و کیفیت بی نظیر، توانسته به خوبی رضایت خاطر خریداران را جلب کند و به یکی از پرفروش ترین نمونه های حلقه شنا بادی تبدیل شود.

این حلقه شنا بادی به رنگ سفید تولید شده است که بر روی بدنه آن تصاویر رنگی زیبایی وجود دارد. محصول فوق دارای دو دستگیره سفید رنگ نیز می باشد که با استفاده از آن می توان به خوبی تعادل خود را بر روی آب حفظ کرده و از افتادن به داخل آب جلوگیری کرد. این محصول با برخورداری از کیفیت عالی، دارای طول عمر بالایی است به طوری که تا سال ها قابل استفاده بوده و نیاز شما را از بابت خرید مجدد برطرف می کند. این محصول را می توانید به راحتی در مسافرت ها نیز به همراه ببرید و در دریاچه های آرام و استخر ها از آن استفاده کنید. وزن کم این حلقه شنا بادی به شما امکان جابه جایی آسان را خواهد داد. هم چنین این محصول در حالت تخلیه حجم کوچکی دارد که فضای بسیار کمی را اشغال می کند. بدنه این محصول ضد حساسیت بوده و برای پوست های حساس ایجاد مشکل نخواهد کرد.

برای خرید حلقه شنا بادی دستگیره دار اینتکس طرح دار با مراجعه به سایت سنتر اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را با ارزان ترین قیمت موجود در بازار درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 114 سانتی متر
 نوع والف والف ایمن
 وزن 800 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره2
 تحمل وزن80 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب سنین بالای 9 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...