حلقه شنا

حلقه شنا بادی اینتکس طرح River Rat

از {{model.count}}

intex 68209 River Rat

تعداد
نوع
950,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح River Rat محصولی جدید و منحصر به فرد است که توسط شرکت اینتکس تولید شده و دارای ویژگی های بی نظیری می باشد. این حلقه شنا بادی یکی از برترین گزینه ها در این گروه از محصولات است که از طراحی ویژه ای برخوردار بوده و توانسته رضایت خریداران را کسب کند. بدنه این محصول طراحی خاص و زیبایی دارد که جذابیت آن را افزایش داده و موجب جذب افراد می شود. این محصول دارای طناب نجات است که کاربردهای متنوعی داشته و افراد می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

دور تا دور این حلقه شنا بادی گیره های پلاستیکی مشکی وجود دارد که طناب نجات به آن ها متصل شده است. هم چنین این محصول با برخورداری از کیفیت بالا، طول عمر زیادی داشته که تا سال ها قابل استفاده می باشد و نیاز شما را به خرید مجدد برطرف می کند. بدنه این محصول از بهترین نوع وینیل ساخته شده است که مقاومت بسیار خوبی دارد و انعطاف بالایی نیز دارد. این محصول به سادگی دچار آسیب نشده و می توان به راحتی از آن در برابر نور خورشید نیز استفاده کرد. مقاومت بالای این حلقه شنای بادی در صورت رعایت نکات نگه داری بوده و برای برخورداری از طول عمر بالا، لازم است تا نکات ساده ای را در استفاده از این محصول رعایت بفرمایید. این محصول را به اشیای تیز نزدیک نکرده و مانع از پریدن و نشستن افراد بر روی حلقه شنا بادی در خشکی شوید. در صورت نیاز به جابه جایی نیز، از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کنید و محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و سپس انتقال دهید.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح River Rat با قیمت ارزان با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوعتفریحی
 قطر122 سانتی متر
 ارتفاع35 سانتی متر
 وزن1.3 کیلوگرم
 جنس بدنهوینیل
 ضخامت لایه ها0.35 میلی متر
 تحمل وزن100 کیلوگرم
 پمپخیر 
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هادارای طناب نجات
دارای دو دریچه باد مجزا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...