حلقه شنا

حلقه شنا بادی اینتکس طرح دونات قلبی

از {{model.count}}

intex 56253

تعداد
نوع
550,000
450,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح دونات قلبی محصولی جدید و منحصر به فرد است که توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید شده و به تازگی وارد بازار شده است. این حلقه شنا بادی با ابعاد استاندارد و مناسب خود برای استفاده افراد بالاتر از 9 سال طراحی شده و مخصوص کودکان و نوجوانان می باشد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از این محصول استفاده کرده و آن را برای کودک خود خریداری کنید.

استخر شنا بادی اینتکس با طراحی قلبی

با استفاده از این حلقه شنا بادی کودک می تواند به راحتی بر روی آب به صورت شناور باقی بماند و ساعت ها بر روی آب بازی کند. بدنه این محصول از بهترین نوع وینیل ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار داشته و طول عمر زیادی دارد. این محصول به خوبی بر روی آب به صورت شناور باقی می ماند و مانع از فرو رفتن کودکان به داخل آب می شود. این حلقه شنا بادی را می توانید به راحتی در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید. محصول فوق وزن بسیار کمی دارد و به راحتی قابل جابه جایی است. هم چنین در حالت تخلیه حجم کوچکی را اشغال می کند و می توان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد. برای حفظ کیفیت این محصول لازم است تا از پریدن کودکان بر روی حلقه شنا بادی جلوگیری کنید و از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه محصول خودداری نمایید تا محصول دچار آسیب نشود. در صورت نیاز به جابه جایی، از کشیدن حلقه شنا بادی بر روی زمین جلوگیری کرده و محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و انتقال دهید.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح دونات قلبی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و محصول را سفارش دهید. 

نوع تفریحی 
 طول 94 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 وزن محصول 560 گرم
تحمل وزن 80 کیلوگرم
 شرکت سازندهاینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 9 سال
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...