حلقه شنا

حلقه شنا بادی اینتکس طرح دستگیره دار سبز

از {{model.count}}

Intex 59258

تعداد
نوع
215,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح دستگیره دار سبز محصولی جدید و بی نظیر است که با طراحی ساده و بسیار کاربردی توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند و به یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس تبدیل شود. بی شک در فصول گرم سال تفریحات آبی یکی از محبوب ترین تفریحات محسوب شده و فراهم کردن فضایی ایمن و مناسب برای کودکان از دغدغه های والدین می باشد. استفاده از حلقه شنا بادی یکی از مطمئن ترین راه ها برای ایجاد محیطی مناسب است. به همین دلیل این محصولات از محبوب ترین لوازم تفریحات آبی بوده و با توجه به استفاده آسان، کودکان نیز به این محصولات علاقه نشان می دهند.

حلقه شنا بادی اینتکس دستگیره دار سبز

از ویژگی های این حلقه شنا بادی می توان به وجود دو دستگیره سفید رنگ در دو طرف این محصول اشاره کرد. این دستگیره ها برای حفظ تعادل بیش تر بسیار کاربردی بوده و افراد می توانند از این محصول مانند شناور بادی روی آب نیز استفاده کنند. این حلقه شنا بادی را می توانید به راحتی در فضاهای مختلف راه اندازی کنید. محصول فوق دارای یک دریچه باد بر روی بدنه است که به راحتی می توان آن را باد زد و پس از استفاده نیز می توانید محصول را تخلیه کرده تا فضای کمی را اشغال کند. این محصول وزن بسیار کمی دارد و در حالت تخلیه نیز فضای بسیار کمی را اشغال می کند. به این ترتیب برای استفاده در مسافرت ها نیز مناسب است و به راحتی در میان لوازم سفری جای می گیرد تا بتوان از آن در فضاهایی مانند دریاچه ها استفاده کرد.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح دستگیره دار سبز با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید.

نوع تفریحی
 قطر 76 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.3 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ محصولسبز
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...