اسباب بازی بادی

توپ بادی فانتزی اینتکس مدل خرچنگ دار صورتی

از {{model.count}}

intex 58031

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توپ بادی فانتزی اینتکس مدل خرچنگ دار صورتی از بدنه ای مقاوم و ضخیم برخوردار می باشد که افراد می توانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند و بهترین اوقات را کسب نمایند. این محصول بی نظیر دارای عروسک بادی به شکل خرچنگ در داخل خود می باشد که می تواند به صورت مجزا باد شود و ساختاری فانتزی را برای کودکان ایجاد کند. با این وجود است که طرفداران زیادی دارد و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و توانست ساعات خوشی را برای کودکان رقم زد. 

خرید توپ بادی فانتزی اینتکس مدل خرچنگ دار صورتی ارزاناین محصول در خشکی و در محیط های آبی استفاده می شود و دارای سازگاری زیاد با فضای باز بوده است. به این ترتیب در برابر اشعه خورشید و قرار گیری در محیط های آبی دچار تغییر حالت نمی شود و می تواند ظاهر خود را حفظ کند. همچنین فشار باد داخل بدنه نیز در برابر اشعه خورشید و گرما افزایش پیدا نمی کند و می تواند ثابت باشد تا بدنه دچار ترکیدگی نشود. از این رو توپ بادی با طراحی فانتزی و داشتن عروسک بادی جزو طراحی های جذاب و شیک است که مورد توجه کودکان قرار می گیرد و جزو محصولات کمجا و منحصر به فرد می باشد. این بدنه در حالت تخلیه از باد بسته بندی کوچک را تشکیل داده است تا در زمان مسافرت و گردش بتوان آن را به همراه داشت و از موقعیت استفاده کرد. برای راه اندازی محصول نیاز به پمپ باد دستی ساده می باشد تا به سرعت میزان باد زیادی تولید کند و بتوان از آن لذت برد. در این صورت دو دریچه بادی که در بدنه وجود دارد سبب اتصال پمپ باد می شود و باد را به داخل عروسک بادی و بدنه اصلی وارد می کند و می تواند در کم ترین زمان محصولی برای استفاده علاقه مندان باشد. انتخاب و خرید توپ بادی فانتزی اینتکس مدل خرچنگ دار صورتی با قیمت مناسب و طول عمر بالا تنها از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوع بادی
 طول 61 سانتی متر
 عرض 61 سانتی متر
 ارتفاع 61 سانتی متر
 جنس پلاستیک PVC نرم
 وزن 220 گرم
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 دارای انواع رنگبندی مختلف عروسک
 اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...