افراد علاقه مند به کمپینگ و طبیعت گردی از شادترین مردم هستند و به دلیل انرژی که از طبیعت دریافت می کنند، همواره زندگی پر از هیجان و خوشحالی را سپری می کنند. اغلب افراد به طبیعت گردی علاقه دارند اما به دلیل فراهم نبودن لوازم مناسب در کمپینگ، از رفتن به گردش و شب مانی در طبیعت سرباز می زنند. در صورتی که لوازم سفر و کمپینگ به صورت تخصصی فراهم باشد، بی شک خیلی از افراد نسبت به ماندن در طبیعت علاقه نشان داده و جذب طبیعت خواهند شد. در صورت تکمیل بودن لوازم کمپینگ، حتی افراد با کودک نیز می توانند شب را در دل جنگل و یا در کنار رودخانه و فضاهای این چنینی سپری کرده و از طبیعت انرژی زیادی دریافت کنند. یکی از معضلات شب مانی در طبیعت، فراهم کردن لوازم خواب به صورت بسیار راحت و ایده آل است تا انرژی از دست رفته بدن بازگشته و خستگی از بدن دور شود و بتوان صبح روز دیگر با توان بسیار بالا به گردش و پیاده روی پرداخت. بی شک بهترین گزینه برای استفاده در زمان خواب، کیسه خواب است. کیسه خواب مانع از نفوذ حشرات و سرما به داخل شده و فضایی بسیار راحت را برای خواب فراهم خواهد کرد. به این ترتیب شما می توانید در محیطی نرم و بی نظیر به خواب بروید. اما در زمان استفاده از این محصول، نیازمند یک زیرانداز مناسب نیز هستید تا سفتی و سختی زمین، بدن شما را اذیت نکرده و ناهمواری های بر روی زمین، موجب درد در استخوان ها و بدن نشود. زیرانداز های متفاوتی برای استفاده در زیر کیسه خواب طراحی و ساخته شده اند و این زیرانداز ها دارای انواع مختلفی می باشند. پیشنهاد ما برای خرید بهترین زیرانداز کیسه خواب، استفاده از تشک بادی است. استفاده از تشک بادی در زیر کیسه خواب، مزیت های متعددی دارد که در ادامه به بررسی خواهیم پرداخت تا شما بتوانید بهترین گزینه را برای استفاده در کمپینگ و گردش های خود انتخاب کرده و از خواب عالی بهره مند شوید.

وزن پایین تشک بادی بهترین زیرانداز کیسه خواب

یکی از مزیت های استفاده از تشک بادی به عنوان زیرانداز کیسه خواب، برخورداری از وزن بسیار پایین آن است. تشک های بادی دارای وزن بسیار کمی هستند و در حالت بسته بندی نیز ابعاد بسیار کوچکی دارند. به همین دلیل نیاز به فضای زیادی نداشته و حمل آن ها بسیار ساده است و فرد را اذیت نمی کند. شما می توانید تشک بادی خود را در کوله پشتی کوهنوردی و یا در میان لوازم خواب گردش خود قرار دهید و به راحتی آن را به همراه خود ببرید. این محصول جای کمی را اشغال می کند و در صورت حمل و جابه جایی آن، اذیت نشده و می توان به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد.

راه اندازی آسان تشک بادی بهترین زیرانداز کیسه خواب

برای استفاده از تشک بادی زیرانداز کیسه خواب، لازم است تا ابتدا تشک بادی را راه اندازی نمایید. برای این کار ابتدا باید سطحی مناسب و بدون اشیای تیز را برای راه اندازی تشک بادی انتخاب کنید. این سطح بهتر است هموار باشد و یا در داخل چادر مسافرتی تشک بادی را راه اندازی نمایید تا از اشیای تیز دور باشد. سپس محصول را به راحتی از بسته بندی خارج کرده و باز کنید. برای راه اندازی تشک بادی شما نیازمند یک پمپ باد مناسب هستید که انواع مختلف آن را با ارزان ترین قیمت می توانید از فروشگاه سنتر اینتکس تهیه کنید. انواع پمپ باد های برقی با ابعاد کوچک در صورت دسترسی به برق و یا فندک ماشین قابل استفاده بوده و یا انواع دستی با ابعاد کوچک که به راحتی در کوله پشتی جا می گیرند و می توان آن ها را به سادگی حمل کرد. برخی از تشک های بادی دارای پمپ باد پایی داخلی هستند که با فشردن یک قسمت مشخص شده بر روی تشک بادی، می توان آن ها را راه اندازی کرد. سپس با استفاده از پمپ باد تشک بادی را باد زده تا آماده استفاده شود. شما می توانید به راحتی کیسه خواب را بر روی تشک بادی قرار داده و به استراحت و خوابی بی نظیر بپردازید. سپس می توانید به راحتی این محصول خاص و ویژه را پس از بیدار شدن، در زمانی بسیار کوتاه تخلیه کرده و در بسته بندی و یا کیسه حمل قرار دهید تا مجدد به حالت اولیه برگردد و فضای کمی را اشغال کند. 

کیفیت انواع تشک بادی بهترین زیرانداز کیسه خواب

تشک های بادی مناسب برای زیرانداز کیسه خواب دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و عموما از جنس پی وی سی تهیه شده اند. این تشک های بادی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار بوده و می توان از آن ها به راحتی استفاده نمود. تشک های بادی زیرانداز کیسه خواب دارای مقاومت زیادی در برابر آسیب هستند و به راحتی دچار آسیب نشده و می توان آن ها را به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار داد. این محصولات با استفاده مکرر و باد زدن و تخلیه به صورت مداوم دچار آسیب نمی شوند و از کیفیت آن ها کاسته نخواهد شد. در صورت تمایل به جابه جایی تشک بادی زیرانداز کیسه خواب، باید محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و سپس اقدام به جابه جایی کنید زیرا در صورت کشیدن این محصول بر روی زمین ممکن است محصول دچار آسیب شده و یا با اشیای تیز نظیر سنگ و چوب های تیز برخورد کند. از پریدن بر روی تشک بادی خودداری کرده و این محصول را در نزدیکی آتش و اشیای داغ قرار ندهید. اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنید تا بدنه تشک بادی دچار آسیب نشود. این محصول طول عمر بسیار بالایی دارد و تا سال ها قابل استفاده است. تنها باید نکات ساده نگه داری را در هنگام استفاده از آن رعایت بفرمایید.

تشک بادی بهترین زیرانداز کیسه خواب در مقابل سختی و ناهمواری زمین

از شکایت های افراد علاقه مند به کمپینگ و شب مانی در طبیعت، سختی و ناهمواری زمین در هنگام خواب است که ممکن است باعث بروز درد در ستون فقرات و در استخوان های افراد شود. یکی از دلایل انتخاب تشک های بادی برای استفاده در زیرانداز کیسه خواب، نرمی و انعطاف بسیار بالای آن است. این محصولات دارای ارتفاعی استاندارد هستند که به خوبی شما را از ناهمواری و سختی زمین محافظت کرده و موجب خواهد شد تا سختی زمین با بدن شما تماس پیدا نکند. انعطاف بالا و ارتفاع استاندارد این تشک های بادی موجب می شود تا محصول انعطاف زیادی بر روی سنگ ها و ناهمواری ها نشان داده و مانع از رسیدن سختی آن ها به بدن شما شود. رویه این تشک های بادی نیز از مخمل پوشیده شده است که موجب خواهد شد تا در شرایط دمایی مختلف، محصول خیلی گرم و خیلی سرد نشود و دمایی مطبوع داشته باشد. به این ترتیب عایق دمایی مناسبی نیز به شمار می رود و علاوه بر محافظت شما از سرمای زمین، موجب می شود تا سرمای هوا نیز بر سطح تشک اثر نداشته باشد. این محصول دارای ابعادی استاندارد بوده و به راحتی تمامی بدن و کیسه خواب بر روی آن قرار می گیرد و شانه ها و پاها را به خوبی پوشش می دهد. این محصول با برخورداری از انعطاف بالا، کاملا طبی بوده و با دراز کشیدن بر روی آن، تمامی انحنای بدن و ستون فقرات را پوشش می دهد و می توانید به راحتی بر روی آن بخوابید. با استفاده از یک تشک بادی در زیر کیسه خواب، محیطی ایده آل برای استراحت خواهید داشت که مانع از درد در قسمت های مختلف بدن شده و اذیت نخواهید شد.

خرید تشک بادی بهترین زیرانداز کیسه خواب

برای خرید بهترین تشک بادی زیرانداز کیسه خواب لازم است تا از یک فروشگاه تخصصی با بالاترین تنوع خرید خود را انجام دهید تا بتوانید بهترین محصول را با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید. تشک بادی زیرانداز کیسه خواب باید دارای ویژگی های بی نظیری باشد و علاوه بر برخورداری از کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسبی نیز داشته باشد تا بتوان با خاطر آسوده به خرید پرداخت. در فروشگاه تخصصی سنتر اینتکس انواع تشک های بادی با بالاترین تنوع موجود هستند. تمامی برندهای مشهور روز دنیا در این فروشگاه حضور دارند تا شما بتوانید به راحتی متناسب با بودجه و سلیقه خود، نسبت به انتخاب بهترین زیرانداز کیسه خواب اقدام کرده و خریدی ایده آل داشته باشید. تمامی این محصولات تولید سال های اخیر بوده و جدید هستند. به همین دلیل دارای استحکام بالایی می باشند و با فناوری های روز دنیا تولید شده اند. در فروشگاه تخصصی سنتر اینتکس، محصولات با ارزان ترین قیمت موجود در بازار عرضه شده و شما می توانید با صرف هزینه کمی، وسایل کمپینگ خود را تکمیل کرده و از یک زیرانداز مناسب برای کیسه خواب بهره مند شوید. یکی دیگر از مزایای فروشگاه سنتر اینتکس امکان خرید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی است که امکان خرید آسان را در هر شرایطی برای شما فراهم می کند. در صورت تمایل به خرید اینترنتی با مراجعه به سایت سنتر اینتکس شاهد تنوع بسیار بالای محصولات خواهید بود که می توانید به راحتی دست به انتخاب بزنید. هم چنین درصورت تمایل به خرید حضوری با تماس با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس، محصول مورد نظر خود را به صورت حضوری تهیه کنید.