تخت بادی

تخت بادی یک نفره جدید اینتکس اصل

از {{model.count}}

intex 64425

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با دوام ترین تخت بادی یک نفره جدید اینتکس اصل دارای ساختاری استاندارد و طبی با رویه مواج برای استفاده در مکان های مختلف و داشتن بدنه ضد حساسیت و ضد تعریق از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس

تخت بادی یک نفره جدید اینتکس اصل به رنگ دلخواه برای استفاده در مکان های مختلف ساخته شده است که در این صورت می توان هم در اتاق و منزل از آن استفاده کرد و هم در مسافرت و گردش ازداشتن آن بهره مند شد. علاوه بر این موارد محصول برای کمپینگ نیز استفاده می شود و به دلیل راه اندازی آسان توانسته توجه آن ها را به خود جلب کند. در ساختار این محصول پمپ باد برقی سرخود وجود دارد که در کم ترین زمان باد زیادی را تولید می کند تا بدنه راه اندازی شود و با استحکام بالا برای افراد مورد بهره برداری قرار گیرد. در این صورت خرید آن به تمامی علاقه مندان توصیه می شود و لحظات خوشی برای افراد رقم می خورد. تخت بادی مد نظر اسپرت و زیبا می باشد تا در این صورت برای استفاده در دکوراسیون داخلی اتاق خواب انتخاب می شود و محیط را جذاب می سازد. از این رو دیگر نیازی به تهیه تخت های فلزی و چوبی نیست و افراد می توانند بدون تهیه خوشخواب نیز از تخت بادی استفاده کنند و موقعیت مشابه آن را داشته باشند. بر روی تخت بادی مانند تخت های دیگر از روتختی نیز استفاده می شود و افراد می توانند از آن به عنوان تخت خواب دائمی خود در طول عمر بالا استفاده کنند و از آن لذت ببرند. بدنه ضد تعریق و ضد حساسیت محصول سبب شده است که افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده شوند و آن را در تمامی فصول سال مورد استفاده قرار دهند. خرید تخت بادی یک نفره جدید اینتکس اصل با قیمت مناسب و کیفیت اصل در فروشگاه سنتر اینتکس موجود می باشد که می توان خرید این تخت بادی را از فروشگاه مد نظر انجام داد و در کم ترین زمان خرید را نهایی نمود.

نوعخانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 9 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، ساک حمل


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...