تخت بادی

تخت بادی کامفورت بیمار 67386

از {{model.count}}

67386

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی کامفورت بیمار 67386 از بخش های بادشو و متعددی تشکیل شده است که در منزل به عنوان یک محصول ضروری برای بیماران در نظر گرفته می شود. این محصول از بهترین موارد اولیه تشکیل شده است و قابلیت های زیادی را ایجاد کرده است. مهم ترین قابلیتی که در این محصول به وجود آمده است ضد حساسیت بودن بدنه آن می باشد و امکان حرکت آزادانه هوا در بدنه محصول بوده است. با این شرایط بیمارانی که نیاز به استراحت در طی طولانی مدت دارند می توانند بدون مشکل بر روی این تخت بادی حضور داشته باشند و دچار مشکلاتی نظیر زخم بستر نشوند. راه اندازی این محصول به صورت برقی انجام می شود و بخش بالایی آن برای راحتی بیماران قابل تنظیم است. به این صورت بدون مشکل بیماران می توانند این قسمت را برای نشستن و یا دراز کشیدن تنظیم کرده و از شرایط به وجود آمده رضایت داشته باشند.

 وزن کم بدنه سبب شده است که برای جا به جایی و بردن به مکان های مختلف مشکلی وجود نداشته باشد و بیماران قادر به بهره مندی از آرامش با داشتن این تخت بادی کامفورت بیمار 67386 باشند. ضخامت ساختار این محصول موجب شده است که بیماران دیگر نیازی به تهیه تخت خواب های گران قیمت نداشته باشند و بدون هیچ مشکلی از وجود آن لذت ببرند. محصول مورد نظر قیمت مناسبی دارد تا به راحتی بتوان آن را خریداری کرد و به استفاده کردن از آن اقدام نمود. با توجه به نکات گفته شده کسانی که تمایل و قصد خرید این محصول بی نظیر و با کیفیت را دارند تا در موقعیت های مختلف به بهره مندی از آن برسند و از آن لذت ببرند می توانند به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کرده و محصول را سفارش دهند تا هم از قیمت ارزان برخوردار باشند و هم در کم ترین زمان محصولی با طول عمر بالا را خریداری کنند.

نوعخانگی و مسافرتی
تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 47 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
نوع پمپ-
ساک حملبله
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 دارای تکیه گاه قابل تنظیم
دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...