تخت بادی

تخت بادی پی وی سی بست وی 69009

از {{model.count}}

69009

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی پی وی سی بست وی 69009 دارای ارتفاع بلند می باشد و ضخامت زیادی دارد. با داشتن ضخامت زیاد در بدنه می توان از آن در موقعیت های مختلف استفاده کرد و از داشتن آن لذت برد. این محصول بی نظیر اصل و اورجینال است و از جنس پی وی سی برزنتی تشکیل شده است و می تواند توان بالایی را از خود نشان دهد. به طوری که افراد سنگین وزن نیز قادر به بهره مندی از آن باشند و محصول دچار مشکل نشود. تخت بادی پی وی سی بست وی 69009 به روز و خاص است که برای استفاده در مکان های مختلف ساخته شده است. مکان هایی مانند باغ و ویلا بهترین شرایط برای استفاده از این محصول می باشند. چرا که در چنین محیط هایی همواره افراد به دنبال داشتن سطحی طبی برای استراحت و خواب می باشند و در نتیجه محصول را باقیمت مناسب به دست می آورند.

 کیفیت بالا در مقابل پرداخت هزینه مناسب سبب می شود افراد نسبت به داشتن آن اقدام کنند و به سمت خرید آن جذب شوند. با داشتن این محصول در مکان های مختلف همواره امکان اقامت در شب نیز وجود دارد و در نتیجه مشکل به همراه داشتن اسباب راحتی مانند رختخواب برطرف می شود. با این شرایط کسانی که دارای چنین مکان های شخصی می باشند به راحتی می توانند این محصول منحصر به فرد را سفارش داده و از داشتن آن در طی سال های زیاد بهره مند باشند. رویه محصول نیز نیاز افراد را برطرف می کند و از ساختاری طبی و راحتی برخوردار است. جهت خرید تخت بادی پی وی سی بست وی 69009 تنها می توان به فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه کرد.

نوعخانگی
تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC جیر
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود 220 ولت
ساک حمل
سایر ویژگی ها رویه مواج و ضد تعریق
 دارای حجم کم در حالت جمع شده
 مناسب سنین بزرگسال
 قابل استفاده برای بیماران عضلانی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...