تخت بادی

تخت بادی دو رنگ اینتکس 64132

از {{model.count}}

64132

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو رنگ اینتکس 64132 از جذابیت زیاد برخوردار است و می تواند به عنوان یک محصول پر کاربرد و پر استفاده خریداری شود. این محصول برای استراحت و آرامش در موقعیت های مختلف ساخته شده است که هم در منزل و هم در خارج از منزل استفاده می گردد. محصول مورد نظر رویه ای با جنس پی وی سی مخمل دارد که از یک رنگ تشکیل شده است و بخش کناری آن از جنس پی وی سی طرح چرم است که به رنگ مشکی محصول را دو رنگ کرده است. زیبایی ظاهری این محصول سبب شده است که افراد زیادی به سمت خرید آن جذب شوند و تمایل به داشتن آن داشته باشند.

 اما به طور کلی به دلیل داشتن رویه طبی و مواج که برای استفاده در تمامی شرایط مختلف در نظر گرفته می شود می توان آن را برای تمام رده های سنی خریداری کرد و شرایط استراحت و خوابیدن آن ها حتی در محیط خارج از خانه را نیز مهیا ساخت. به دلیل سرعت راه اندازی محصول افراد در کم ترین زمان قادر به راه اندازی آن خواهند بود و برای استراحت شرایط را مهیا می کنند. بدنه ضد حساسیت و ضد تعریق این تخت بادی به افراد این امکان را می دهد که در فصول گرم سال نیز به راحتی از وجود این محصول لذت ببرند و از آن بهره مند شوند. تخت بادی دو رنگ اینتکس 64132 از فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری می شود و از قیمت ارزان برخوردار است.

نوعخانگی
تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعری
 دارای بالش بادی سرخود
 لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...