تخت بادی

تخت بادی بست وی با پمپ سرخود 67401

از {{model.count}}

67401

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی بست وی با پمپ سرخود 67401 مناسب استفاده در موقعیت های مختلف می باشد و می تواند نیاز افراد به سطح راحتی و طبی را پاسخ بدهد. در نتیجه بهترین شرایط برای خوابیدن افراد در منزل و یا خارج از منزل می باشد و می تواند ایمنی و راحتی آن ها را تضمین کند. بدنه منحصر به فرد محصول دارای کیفیت بالا می باشد که در نتیجه طول عمر بالایی را از خود نشان می دهد و می تواند برای استفاده بر روی سطوح مختلف کاربرد داشته باشد. در نتیجه یکی از خاص ترین نمونه های محصولات بادی است که امروزه افراد نسبت به داشتن آن اقدام می کنند. جنس بدنه با کیفیت و با دوام است به طوری که سازگاری زیادی از خود نشان داده است و می تواند برای تمامی افراد خاص مورد استفاده قرار گیرد. ضد حساسیت بودن بدنه و همچنین ضد تعریق بودن آن سبب شده است که افراد با خیالی آسوده تمایل به داشتن آن داشته باشند و از وجود آن بهره مند شوند.

 این محصول رویه ای از جنس مخمل دارد تا در طی سال های زیاد بتوان کودکان را نیز بر روی آن قرار داد و از وجود آن لذت برد. کسانی که قصد و تمایل خرید تخت بادی بست وی با پمپ سرخود 67401 را دارند همواره می توانند به دلیل داشتن پمپ باد سرخود از آن به عنوان یک محصول به صرفه یاد کنند و از آن بهره مند شوند. همچنین می توانند تخت بادی مد نظر را با برند اصل خود از نمایندگی مرکزی اینتکس سفارش دهند تا از اورجینال بودن آن اطمینان داشته باشند و بتوانند رضایت خاطر داشته باشند. خرید این محصول با قیمت ارزان و مناسب صورت می گیرد و می توان از تخفیفات مختلف این فروشگاه بهره مند شد.

 نوع خانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.1 کیلوگرم
دارای بالش بادی
دارای سطح موج دار
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...