تخت بادی

تخت بادی باتری خور تک نفره کمپینگ

از {{model.count}}

Bestway 67572

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین تخت بادی باتری خور تک نفره کمپینگ با بدنه ضد حساسیت و ضد تعریق دارای قابلیت راه اندازی آسان و استفاده آسان در کم ترین زمان با طراحی استاندارد از فروشگاه سنتر اینتکس

تخت بادی باتری خور تک نفره کمپینگ بهترین گزینه برای استفاده در فضای باز است که به راحتی راه اندازی می شود و می توان از آن استفاده کرد. در ساختار این محصول پمپ باد باتری خور سرخود وجود دارد که متصل به آن و در داخل بدنه می باشد تا تامین باد مورد نیاز جهت راه اندازی محصول به بهترین شکل صورت گیرد و بتوان با خیالی آسوده از وجود آن بهره مند شد. داشتن تخت بادی باتری خور افراد را در شرکت در کمپینگ ها مجهز می کند و می تواند بهترین گزینه برای استفاده توسط افراد باشد و در این صورت راحت ترین حالت ممکن را برای ایجاد اقامتگاه مهیا سازد. رویه محصول طبی و مواج است و بدن در موقعیت آرامش بخشی قرار می گیرد. همچنین دارای رنگ جذاب نیز می باشد که مورد پسند عده زیادی از افراد قرار می گیرد. وزن محصول به گونه ای است که جهت به همراه داشتن آن مشکلی ایجاد نمی شود و بدنه به صورت تاشو و خالی از باد در داخل ساک حمل حمل و نقل می شود. به این خاطر است که طرفداران زیادی دارد و جزو محصولات برند و اصل می باشد که پر کاربرد و منحصر به فرد نیز بوده است. تخت بادی ظرفیت یک نفره دارد و با این ظرفیت توان مقاومت در برابر فشار وزن یک فرد را دارد. به همین خاطر است که دیگر نیازی به سایر وسایل راحتی نمی باشد و به راحتی و در موقعیت استاندارد می توان این محصول بی نظیر را با خود به همراه داشت و در صورت مهیا بودن شرایط به راه اندازی آن اقدام نمود. خرید تخت بادی باتری خور تک نفره کمپینگ از فروشگاه سنتر اینتکس که مرکزی معتبر جهت ثبت سفارش تخت و تشک بادی می باشد انجام می شود.

 نوع خانگی
تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ باتری خور سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 4.8 کیلوگرم
دارای سطح موج دار
دارای یک دریچه باد مجزا برای راه اندازی دستی
دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...