بالش بادی

بالش بادی کودک گردنی اینتکس طرح ببر68678

از {{model.count}}

intex 68678

تعداد
نوع
160,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

بالش بادی کودک گردنی اینتکس طرح ببر68678 یکی از بهترین انواع بالش های بادی است که برای استفاده کودکان طراحی شده و دارای ابعادی استاندارد و کیفیت بسیار بالا می باشد. به طوری که کودک از این محصول خسته نشده و می تواند به راحتی در داخل خودرو و ... به خواب برود بدون اینکه دچار درد در گردن بشود. این محصول طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد که در برخورد اول، توجه کودک را به خوبی جلب کرده و مناسب کودک است. این طراحی فانتزی و کودکانه بوده و به صورت یک ببر به رنگ نارنجی است که مناسب بوده و بسیار زیبا می باشد. این محصول به خوبی دور گردن کودک قرار می گیرد و در هنگام خوابیدن در داخل ماشین و یا به صورت نشسته، از افتادن سر کودک جلوگیری می کند. 

بالش بادی گردنی کودک نارنجی

این بالش بادی ابعادی بسیار کوچک دارد و وزن آن نیز ناچیز می باشد. به همین دلیل می توانید حتی در کیف خود آن را به همراه برده و در صورت نیاز باد کنید تا کودک استفاده نماید. این محصول از بهترین نوع پی وی سی تولید شده است که مقاومت زیادی داشته و در برابر پارگی و پوسیدگی استحکام بالایی دارد. شما باید از نزدیک کردن اشیای تیز و داغ به محصول جلوگیری کنید و مانع از پریدن کودکان بر روی این بالش بادی شوید. در این صورت تا سال ها قابل استفاده است و دچار آسیب نخواهد شد. لایه رویی این محصول از مخمل پوشیده شده است که مانع از تعریق کودک شده و ضد حساسیت است. 

برای خرید بالش بادی کودک گردنی اینتکس طرح ببر68678 با ارزان ترین قیمت و محصول کاملا اورجینال به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. هم چنین می توانید با شماره های ما در تماس باشید.

نوعخانگی ، سفری
 وزن 100 گرم
 طول 30 سانتی متر
 عرض 28 سانتی متر
 ارتفاع 8 سانتی متر
 جنس رویه جیر
 جنس بخش کناری جیر
 جنس کف جیر
 پمپ
 نوع پمپ
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای طرح ببر
 مناسب سنین کودک
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...