بالش بادی

بالش بادی بست وی طوسی سفری

از {{model.count}}

bestway 67121 gray

تعداد
نوع
150,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین بالش بادی بست وی طوسی سفری با رویه ضد حساسیت برای تمامی سنین با پوست های حساس دارای رنگ زیبا و اسپرت با قابلیت راه اندازی آسان از فروشگاه محصولات بادی سنتر اینتکس

بالش بادی بست وی طوسی سفری جدید ترین مدل ارائه شده از شرکت بست وی است که دارای رویه طبی می باشد تا افراد بتوانند بر روی آن احساس آرامش و خوشی را داشته باشند و دیگر نیازی به تهیه بالش های مختلف وجود نداشته باشد. بالش بادی می تواند بهترین اوقات را برای افراد رقم بزند و به آسانی نیز راه اندازی و مورد استفاده قرار می گیرد. به طوری که می توان به وسیله پمپ باد میزان باد مورد نیاز جهت راه اندازی بالش بادی را تامین نمود و در نهایت توانست به راه اندازی آن اقدام کرد. بالش بادی برند و اصل است که ساخت شرکت بست وی می باشد در این صورت می توان اطمینان داشت که با مواد اولیه با دوام و با کیفیت ساخته شده است و می تواند در طی سال های زیاد مورد استفاده علاقه مندان باشد. بالش بادی برای استفاده در مسافرت کاربرد دارد و در فضای باز و بر روی سطوح مختلف استفاده می شود. اما قابلیت استفاده از آن در منزل نیز وجود دارد تا در این صورت بتوان از سطحی طبی که دارای رویه ضد حساسیت می باشد و دارای قابلیت ضد تعریق نیز بوده است استفاده کرد و بهترین اوقات را کسب نمود. این محصول سازگار رنگ دلخواه دارد و رنگ بدنه بدون تغییر حالت برای استفاده در سال های زیاد باقی می ماند و می توان از وجود آن لذت برد. به منظور اقدام به خرید بالش بادی بست وی طوسی سفری با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها می توان به فروشگاه محصولات بادی سنتر اینتکس مراجعه کرد که امکان خرید غیر حضوری محصولات خود را نیز مهیا کرده است و می توان بدون محدودیت آن را از طریق سایت و به صورت حضوری ثبت سفارش نمود.

 نوعخانگی ، سفری
 ساخت شرکت بست وی
 طول 42 سانتی متر
 عرض 26 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 150 گرم
دارای سطح فرو رفته و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 2.5×12×19 سانتی متر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...