بالش بادی

بالش بادی بست وی سفری سورمه ای

از {{model.count}}

bestway 67121 Dark Blue

تعداد
نوع
150,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین بالش بادی بست وی سفری سورمه ای برای استفاده در طول عمر بالا دارای سازگاری زیاد و بدنه ضد حساسیت و ضد تعریق با دوام بالا و ضخامت زیاد از فروشگاه محصولات بادی سنتر اینتکس

بالش بادی بست وی سفری سورمه ای محصولی ضروری برای رفتن به مسافرت و گردش می باشد که با وجود بدنه کمجا و منحصر به فرد می توان آن را در موقعیت های مختلف مورد استفاده و بهره برداری قرار داد. این محصول ابعاد کوچکی دارد اما برای تمامی رده های سنی به خصوص رده سنی بزرگسال استفاده می شود و در نهایت می تواند بهترین موقعیت را برای افراد داشته باشد. این محصول سازگار دارای بدنه ای بدون ایجاد حساسیت می باشد که در زمان استفاده افراد با پوست های حساس آن ها را دچار مشکل نمی کند و می تواند برای استفاده در طول عمر بالا آماده باشد. بالش بادی برند و اصل است که ساخت شرکت بست وی می باشد به طوری که در ساخت آن مقاوم ترین و ضخیم ترین بدنه به کار رفته است تا در طول عمر بالا بتوان بدون آسیب و خرابی از داشتن آن لذت برد و به بهره مندی از این محصول دلخواه دست پیدا کرد. بالش بادی قابلیت راه اندازی آسان دارد و به سرعت به وسیله یک پمپ باد دستی راه اندازی می شود و باد کمی برای راه اندازی آن نیاز است. در این صورت در کم ترین زمان بالش بادی برای استفاده آماده می شود و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصولی سازگار با طول عمر بالا را خریداری نمود. وزن محصول کم و قابل حمل آسان است و در این صورت در مسافرت و گردش و همچنین در منزل نیز قابل اجرا است و می توان به استفاده کردن از این محصول بی نظیر دست پیدا کرد. به منظور خرید بالش بادی بست وی سفری سورمه ای به صورت آسان و سریع و با قیمت مناسب وارد فروشگاه سنتر اینتکس شوید و محصول را با قیمت مناسب و کیفیت اصل سفارش دهید.

 نوعخانگی ، سفری
 ساخت شرکت بست وی
 طول 42 سانتی متر
 عرض 26 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 150 گرم
دارای سطح فرو رفته و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 2.5×12×19 سانتی متر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...