افراد زیادی به واسطه داشتن شغل های گوناگون، ساعات زیادی از روز را به صورت نشسته سپری می کنند و در صورت داشتن صندلی و نشیمنگاه نامناسب، پس از مدت کوتاهی دچار عوارضی مانند درد در کمر و ستوف فقرات و گردن و ... خواهند شد. به این ترتیب افراد با نشستن طولانی بر روی صندلی های نامناسب در دراز مدت به سلامتی خود آسیب خواهند زد. یکی از محبوب ترین انواع محصولات که برای نشستن طولانی مدت و انجام فعالیت هایی نشسته طراحی شده است و در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد، مبل های شنی هستند. مبل شنی لاکچری با ایجاد فضایی راحت و ایمن برای نشستن برای تمامی افراد در گروه های سنی مختلف مناسب است و از کودکان تا بزرگسالان و سالمندان می توانند از نشستن بر روی مبل های شنی لذت ببرند. 

متریال مورد استفاده در تولید مبل شنی 

مبل های شنی انواع مختلفی دارند و در ساخت و تولید آن ها از محصولات متفاوتی استفاده می شود. عموما تمامی مبل های شنی یک روکش پارچه ای از جنس جیر، چرم، مخمل و ... دارند و دارای یک زیپ هستند که می توانید روکش را تعویض کنید و یا مورد شستشو قرار دهید. این نوع از روکش ها متناسب با دکوراسیون و نوع فضای مورد استفاده به راحتی قابل تغییر هستند و خریداران دست به انتخاب روکش مناسب برای مبل شنی خود می زنند. مواد داخلی مورد استفاده در داخل مبل های شنی نیز دارای انواع مختلفی هستند که متناسب با بودجه و درخواست خریداران تغییر کرده و در هر یک از مبل های شنی، نوعی از مواد داخلی به کار می رود. این مواد داخلی شامل: یونولیت، الیاف، الیاف و ابر، الیاف و یونولیت و ... می باشند. هر یک از این مواد داخلی ویژگی هایی دارند که به تشریح برخی خواهیم پرداخت. برای مثال مواد داخلی یونولیت به صورت دایره های ریز و کوچکی هستند که به راحتی بر روی یکدیگر سُر می خورند. این مواد داخلی وزن بسیار کمی دارند و به همین دلیل با وجود حجم بالا، به راحتی قابل حمل و جابه جایی هستند. این گونه از مواد داخلی زودتر از انواع دیگر در اثر استفاده مکرر دچار کاهش حجم شده و نیاز به شارژ مجدد پیدا می کنند. اما از مزیت های آن می توان به وزن کم و قیمت پایین اشاره کرد. دسته دیگر از مواد داخلی، مواد داخلی الیاف هستند که دارای وزن بیش تری نسبت به یونولیت بوده اما با وجود انعطاف بالا، مقاومت زیادی در برابر کاهش حجم دارند و تا سال ها بدون تغییر حجم قابل استفاده هستند. این گونه از مواد داخلی پرطرفدار بوده و انعطاف بسیار زیادی از خود نشان می دهند. مواد داخلی ترکیبی از ابر و الیاف نیز مانند الیاف بوده اما قیمتی پایین تر دارند و کمی از کیفیت آن کاسته شده است. خریداران عزیز با توجه به بودجه و نوع استفاده از مبل شنی می توانند نسبت به انتخاب متریال مورد نظر خود اقدام کنند. 

مبل شنی گیمینگ با زیرپایی

انواع مختلف مبل شنی لاکچری 

مبل های شنی لاکچری دارای انواع مختلفی می باشند که هر یک ویژگی های خاصی داشته و برای استفاده های خاصی طراحی شده اند. برخی از مبل های شنی دارای پشتی بلند هستند که فضایی بسیار راحت برای نشستن و تکیه دادن ایجاد می کنند و افراد می توانند به راحتی بر روی آن ساعت های طولانی نشسته و به بررسی پرونده های کاری، کار با لپ تاپ و ... بپردازند. برای مطالعه و استفاده از موبایل به صورت طولانی مدت نیز نوعی از مبل های شنی طراحی شده اند که دارای دسته بوده و شما می توانید با قرار دادن آرنج خود بر روی دسته مبل شنی، از وارد شدن آسیب به گردن و آویزان شدن دست خود جلوگیری کنید. برخی دیگر نیز طراحی بسیار راحت و جالبی دارند و شکل مشخصی ندارند. با نشستن بر روی این مبل های شنی، محصول مطابق با فرم بدن شما، حالت گرفته و فضایی ایده آل و کاملا راحت برای نشستن شما ایجاد خواهد شد. به این ترتیب هیچ فشاری به بدن و ستون فقرات وارد نشده و شما می توانید ساعت های طولانی از وقت خود را به صورت نشسته سپری کنید بدون اینکه دچار درد در کمر و ستون فقرات شوید. این محصولات با برخورداری از طراحی طبی، فضایی راحت و ایده آل برای نشستن شما فراهم می کنند و می توان به راحتی از آن ها استفاده کرد.

استفاده از مبل شنی لاکچری

مبل های شنی موارد استفاده متعددی دارند و حتی برای استفاده در دفتر کار نیز ایده آل هستند.  در طول روز شما می توانید در دفتر کار خود با نشستن بر روی مبل شنی لاکچری، آسیب های وارده به ستون فقرات خود را کاهش داده و به فعالیت های کاری خود نیز بپردازید. دانشجوها و افراد علاقه مند به مطالعه نیز با خرید این محصول خواهند توانست به راحتی ساعت های زیادی را بدون وارد شدن آسیب به گردن به مطالعه بپردازند. برخی از انواع مبل های شنی دارای امکاناتی نظیر زیرپایی و دسته و ... هستند که برای افراد شاغل و کسانی که به طور مرتب از لپ تاپ و گوشی استفاده می کنند ایده آل هستند. انواع زیرپایی دار، دارای یک پاف مناسب بوده که هم می توان از آن به عنوان زیرپایی استفاده کرد و هم در صورت نیاز، می توان از آن برای نشستن بهره برد. این محصولات برای کودکان نیز مناسب می باشد و انواع مبل های شنی کودک نیز در این گروه به فروش می رسد. کودکان به راحتی می توانند بر روی این محصول نشسته و بازی کنند، تلوزیون تماشا کنند، غذا بخورند و یا حتی به خواب بروند. بی شک هر فردی که از مبل شنی استفاده کند دیگر تمایلی به استفاده از انواع دیگر مبل و صندلی نشان نداده و تا سال ها از نشستن و استراحت بر روی مبل شنی لذت خواهد برد. 

مبل شنی طرح گلابی چرمی

مراقبت از مبل شنی لاکچری

مبل های شنی دارای طول عمر بالایی بوده و مقاومت زیادی دارند و به سادگی دچار آسیب نخواهند شد. این محصولات عموما از پارچه های مبلی تولید می شوند که در برابر پوسیدگی و پارگی استحکام بالایی داشته و می توان به راحتی از آن ها استفاده کرد. رویه مبل های شنی را در صورت کثیف شدن به راحتی می توانید جدا کرده و در ماشین لباسشویی مورد شستشو قرار دهید. برای مراقبت از این محصولات لازم است تا در زمان جابه جایی و حمل احتیاط لازم را رعایت کنید. شما می بایست از کشیدن مبل های شنی بر روی زمین خودداری نمایید و برای جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. قبل از استفاده نیز ابتدا محیطی را انتخاب نمایید که عاری از اشیای تیز باشد تا به بدنه مبل شنی آسیبی وارد نشود. این محصول قابلیت اشتعال دارد و لازم است تا اشیای داغ را به بدنه نزدیک نکنید و از روشن کردن آتش و سیگار بر روی مبل شنی خودداری نمایید. بهتر است مانع از پریدن کودکان بر روی مبل شنی شوید. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه مبل شنی می توانید به راحتی یک رویه دیگر برای مبل شنی تهیه کرده و توسط زیپ که بر روی مبل شنی تعبیه شده است، رویه را تعویض نمایید. در صورت افت مواد داخلی و کاهش حجم نیز می توان مواد داخلی مبل شنی را خریداری کرده و تعویض کنید و یا شارژ نمایید. در این صورت نیازی به خرید مجدد نداشته و همیشه مبل شنی قابل استفاده خواهد بود.

خرید انواع مبل های شنی لاکچری 

یکی از دغدغه های افراد خرید مبل های شنی از بهترین فروشگاه است. پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه سنتر اینتکس می باشد. در این فروشگاه انواع مبل های شنی با تنوعی بی نظیر به صورت مستقیم از تولید کننده عرضه می شود و به دلیل برخورداری از بالاترین تنوع، افراد به راحتی می توانند محصول متناسب با نیاز خود را جست و جو کرده و خریداری کنند. در این فروشگاه افراد مجرب و با اطلاعات بالا به شما در راستای خرید بهترین و مناسب ترین مبل شنی لاکچری، مشاوره خواهند داد تا بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و در راستای نیاز خود مورد استفاده قرار دهید. در فروشگاه سنتر اینتکس شما شاهد ارزان ترین قیمت مبل شنی هستید. زیرا همان طور که گفته شد مبل های شنی به صورت مستقیم از تولید کننده به دست شما رسیده و به این ترتیب با حذف واسطه ها، بهترین محصول را با ارزان ترین قیمت خریداری خواهید کرد. شما می توانید در منزل محیطی راحت و ایده آل طراحی کنید و حتی در طراحی سبک های مینیمال و دکوراسیون مدرن نیز از این محصولات استفاده نمایید. انواع مبل های شنی لاکچری دو نفره، سه نفره، تک نفره و حتی به صورت مبلمان ال برای طراحی دکوراسیون محیط موجود هستند و با برخورداری از بالاترین تنوع جنس و رنگ، به سادگی قابل هماهنگی با محیط می باشند. خصوصا در دکوراسیون مدرن و مینیمال که اصل بر سادگی و راحتی است، این محصولات جایگاه ویژه ای دارد. برای خرید مبل شنی لاکچری با مراجعه به سایت سنتر اینتکس، می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. هم چنین می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس گرفته و در جهت خرید محصولی مناسب مشاوره بگیرید. هم چنین امکان خرید حضوری نیز از فروشگاه سنتر اینتکس فراهم است.