اسنورکل شنا

اسنورکل و ماسک شنا سبز بزرگسال بست وی مدل Hydro-Pro

از {{model.count}}

Bestway 24053 Green

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

اسنورکل و ماسک شنا سبز بزرگسال بست وی مدل Hydro-Pro مجموعه ای حرفه ای برای استفاده رده سنی بزرگسال می باشد که امکان حضور آن ها در محیط های آبی را ایجاد می کند و می تواند با قیمت مناسب در اختیار علاقه مندان باشد. این محصول بی نظیر ساخت شده توسط شرکت بست وی است و دارای ظاهری جذاب و زیبا می باشد. به این ترتیب کسانی که هم کیفیت و هم ظاهر را مورد اهمیت قرار می دهند می توانند نسبت به خرید این نمونه از محصولات اقدام نمایند. محصول مورد نظر به جهت شنا و غواصی در محیط های آبی انتخاب می شود که به صورت حرفه ای کاربرد دارد و امکان تنفس در عمق آب را ایجاد می کند .به طوری که آب به داخل چشم و بینی و دهان نفوذ نمی کند. 

خرید اسنورکل و ماسک شنا سبز بزرگسال بست وی مدل Hydro-Pro ارزاناز این رو شرایط ایمن و استانداردی را ایجاد خواهند کرد تا افراد بتوانند بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام کنند و در شرایط غواصی حرفه ای قرار گیرند. اسنورکل شنا و ماسک شنا در کنار هم می تواند بهترین سطح رضایت را ایجاد کند تا دیگر مانعی برای غواصی در آب وجود نداشته باشد و بتوان در طولانی مدت به این فعالیت ادامه دهند. علاوه بر این موارد محصولی زیبا و جذاب بوده است که از رنگبندی متنوع نیز تشکیل شده است تا برای تمامی سلیقه ها مناسب باشد و بتوان نسبت به خرید آن ها اقدام کرد. وزن محصول و ابعادی که در بسته بندی دارد سبب شده است که حمل و جا به جایی محصول آسان شود و بتوان به عنوان یک محصول ضروری برای حضور در محیط های آبی انتخاب و خریداری شود و بتوان بدون هر گونه مشکل برای علاقه مندان مورد بهره برداری قرار گیرد. به جهت انتخاب و خرید اسنورکل و ماسک شنا سبز بزرگسال بست وی مدل Hydro-Pro با قیمت مناسب به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه نمایید و محصول را از دسته بندی مناسب وارد سبد خرید خود نمایید.

نوعلوازم غواصی
وزن462 گرم
رده سنیبالاتر از چهارده سال
تولید برندبست وی
جنس بدنهوینیل
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
 دارای محافظ UV
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...