اسنورکل شنا

اسنورکل شنا اینتکس سفید مدل Easy-Flow sport

از {{model.count}}

intex 55929

تعداد
نوع
540,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

اسنورکل شنا اینتکس سفید مدل Easy-Flow sport از سری محصولات برند و اصل می باشد که با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب در اختیار علاقه مندان است و امکان تنفس در زیر آب را ایجاد می کند. به این ترتیب کسانی که به صورت حرفه ای به شنا و غواصی مشغول می باشند می بایست خرید این محصول را انجام دهند. همچنین کسانی که تمایل به آموزش شنا دارند نیز می بایست این محصول را تهیه کرده و در محیط های آبی تمامی مشکلات را به حداقل برسانند. اسنورکل شنا ساخت شرکت اینتکس است که در ساخت آن بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه به کار رفته است که می توان از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد و از داشتن آن لذت برد.

خرید اسنورکل شنا اینتکس سفید مدل Easy-Flow sport ارزان این محصول بی نظیر که دارای رنگبندی متنوع می باشد بر حسب سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شود و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را برای افراد ایجاد کند تا دچار مشکل نشوند و بتوانند در عمق آب تنفس راحت داشته باشند. این محصول در کنار ماسک شنا بهترین موقعیت را ایجاد می کند و در واقع قابلیت نصب ماسک شنا در کنار محصول وجود دارد. به همین خاطر است که طرفداران زیادی دارد و جزو پر فروش ترین محصولات شنا و غواصی می باشد که می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد. وجود دریچه تخلیه آب در قسمت پایین محصول سبب شده است که چنانچه میزان کمی آب به داخل دهان وارد شد از این قسمت خارج شود و بتوان از بروز هر گونه مشکل جلوگیری کرد. وزن کم محصول و دارای ابعاد کمجا سبب شده است که در مسافرت و گردش بتوان این محصول را به همراه داشت و از داشتن آن بهره برداری کرد و توانست در زمان آموزش شنا نیز از آن استفاده کرد. انتخاب و خرید اسنورکل شنا اینتکس سفید مدل Easy-Flow sport تنها با ورود به نمایندگی سنتر اینتکس انجام می شود.

نوعلوازم غواصی
وزن340 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بدنهترموپلاستیک ضد حساسیت
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا
فاقد لاتکس
قابلیت اتصال به ماسک
کیفیت ساخت عالی
دهانه سیلیکونی منعطف و راحت
دارای محافظ جهت جلوگیری از نفوذ آب
تنفس آسان
موقعیت قرارگیری اسنورکل در کنار سر
سوپاپ تخلیه آب در انتهای اسنورکل
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...