استخر بادی

استخر بادی کودک شش ضلعی اینتکس

از {{model.count}}

intex 56493

تعداد
نوع
2,640,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک شش ضلعی اینتکس محصولی منحصر به فرد و جذاب است که توسط سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد. این استخر بادی به صورت شش ضلعی طراحی شده است البته دیواره این محصول در قسمت بیرونی به صورت شش ضلعی می باشد اما در قسمت داخلی به صورت گرد طراحی شده است. دیواره این محصول کاملا پهن بوده و فضای مناسبی برای بازی کودک ایجاد کرده است. به طوری که در زمان بازی کودک و در صورت برخورد کودک به دیواره، محصول انعطاف زیادی نشان داده تا کودک دچار آسیب نشده و اذیت نشود.

استخر بادی کودک شش ضلعی اینتکس

از ویژگی های این استخر بادی چند لایه بودن دیواره است که هر لایه دارای دریچه باد مجزا می باشد. هم چنین بر روی این محصول تصاویر فانتزی و جذابی از موجودات و حیوانات وجود دارد که زیبایی استخر بادی را دوچندان می کند و کودک از دیدن آن ذوق زده خواهد شد. کفی این محصول به صورت بادشو و حبابی است تا پاهای کودک در زمان بازی اذیت نشده و در صورت تمایل نیز کودک می تواند به راحتی در کف استخر بادی بنشیند. کفی استخر بادی نیز دارای یک دریچه باد بوده که به راحتی محصول را آماده استفاده می کند. برای راه اندازی این محصول لازم است تا از یک پمپ باد اینتکس کمک بگیرید. انواع پمپ های باد دستی و برقی و پدالی در سایت سنتر اینتکس موجود هستند که برای باد زدن استخر بادی می توانید از آن استفاده نمایید.

برای خرید استخر بادی کودک شش ضلعی اینتکس با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت کاملا اورجینال ساخته شده توسط شرکت اینتکس به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را از نمایندگی فروش تخصصی محصولات اینتکس خریداری نمایید.

نوعتفریحی
ظرفيت 772 ليتر
طول 191 سانتی متر
عرض 178 سانتی متر
ارتفاع 61 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولايه بادی
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی ها وزن بسته بندی : 4.55 کيلوگرم
 دارای دیواره دو لایه مقاوم
مناسب سنين زير 8 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...