استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی طرح سه رینگ میکی موس

از {{model.count}}

bestway 91007

تعداد
نوع
950,000
790,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی طرح سه رینگ میکی موس محصولی جذاب و جدید است که از طرح های کلاسیک استخر بادی بهره مند می باشد. این استخر بادی کودک به صورت سه رنگ طراحی شده است و دارای سه حلقه بادی متصل به هم می باشد که دیواره را تشکیل می دهند. هر یک از این حلقه ها دارای دریچه باد مجزا می باشند و به خوبی به همدیگر متصل هستند به طوری که از هم گسسته نشده و دوام خوبی دارند. 

استخر بادی سه رینگ میکی موس

بر روی دیواره این استخر بادی از طرح های فانتزی و شاد میکی موس استفاده شده است به طوری که به خوبی توجه کودک را جلب می کند و او را به استفاده از استخر بادی ترغیب می کند. این محصول دارای ابعاد مناسبی است به طوری که امکان استفاده در فضاهای محدود را نیز به کودک می دهد و با توجه به برخورداری از قطر 122 سانتی متری، به راحتی در محیط های کوچک جای می گیرد. این محصول به عنوان استخر توپ نیز در داخل منزل قابل استفاده می باشد. یکی از ویژگی های این استخر بادی برخورداری از کیفیت و دوام بسیار بالا می باشد. این استخر بادی بدنه ای از جنس وینیل دارد که به راحتی می توانید آن را به صورت طولانی مدت در فضای باز قرار دهید. با قرار گیری در فضای باز این محصول دچار افت کیفیت نشده و تغییر رنگ نمی دهد. این نوع از بدنه در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز استحکام خوبی دارد و در صورت رعایت نکات نگه داری، تا سال ها قابل استفاده می باشد.

برای خرید استخر بادی کودک بست وی طرح سه رینگ میکی موس با کاربرد بی نظیر و طراحی زیبا می توانید به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را با ارزان ترین قیمت دریافت نمایید.

نوع گرد
 قطر 122 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 وزن 1.4 کیلوگرم
 ظرفیت 140 لیتر
 جنس بدنه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی-
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 ارگونومی ساخت سه حلقه ای
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...