استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل مستطیلی

از {{model.count}}

intex 57403

تعداد
نوع
945,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس مدل مستطیلی یکی از محصولات بی نظیر موجود در سایت سنتر اینتکس می باشد که برای استفاده کودکان طراحی شده و دارای ویژگی های ایده آلی است. این استخر بادی که به صورت مستطیلی طراحی شده دیواره ای بسیار پهن دارد که نرم و منعطف بوده و فضای لذت بخشی برای بازی کودک ایجاد می کند. این دیواره به صورت یک تکه است و به رنگ آبی می باشد. لبه دیواره نیز سفید رنگ است. کفی استخر بادی به صورت حبابی و بادشو طراحی شده است که فضایی نرم را جهت بازی ایجاد خواهد کرد. به این ترتیب کودک می تواند آزادانه در استخر بادی نشسته و بایستد بدون اینکه به بدن او آسیبی وارد شده و یا اذیت شود. 

استخر بادی کودک مستطیلی اینتکس

یکی از ویژگی های بارز این محصول برخورداری از بدنه ای مقاوم و با کیفیت است. جنس این محصول از بهترین نوع وینیل می باشد که موجب شده تا بتوانید در هر محیطی این استخر بادی را قرار دهید تا کودک به بازی بپردازد. این محصول دارای وزن بسیار کم و حجم کوچکی است که به راحتی قابل انتقال و جابه جایی می باشد. به این ترتیب شما می توانید این استخر بادی را در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید. ابعاد این استخر بادی به گونه ای طراحی شده است تا بتوان در محیط های کوچک و فضاهای محدود نیز از آن استفاده کرد. برای راه اندازی این استخر بادی لازم است تا از یک پمپ باد اینتکس کمک بگیرید. انواع پمپ های باد دستی و برقی اینتکس در سایت سنتر اینتکس موجود هستند.

برای خرید استخر بادی کودک اینتکس مدل مستطیلی با مراجعه به سایت سنتر اینتکس، این محصول را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

 نوعتفریحی
ظرفيت 102 ليتر
طول 166 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 28 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات ساده
جنس کف PVC دو لايه بادی
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی ها وزن بسته بندی : 1.5 کيلوگرم
 قابلیت استفاده بر روی آب
مناسب سنين زير 5 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...