استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل لیموترش

از {{model.count}}

intex 58432

تعداد
نوع
950,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس مدل لیموترش یکی از برترین نمونه های استخر بادی کودک است که با برخورداری از طراحی زیبا و جذاب، مورد علاقه کودکان بوده و کودک از دیدن آن شگفت زده می شود. این محصول عالی و بی نظیر به صورت گرد طراحی شده است و دارای ابعادی استاندارد و مناسب می باشد. این محصول دارای دیواره ای کوتاه است تا در زمان استفاده، ایمنی کودک تأمین شده و نگرانی از بابت افتادن کودک به داخل آب نداشته باشید. کودک به سادگی می تواند در داخل این استخر بادی نشسته و یا بایستد و به بازی مشغول شود.

استخر بادی طرح لیمو ترش اینتکس

دیواره استخر بادی به صورت لایه لایه بوده و دارای چند رینگ بادی است که با اتصال به هم دیواره را تشکیل می دهند. این رینگ ها دارای دریچه باد مجزا بوده و برای راه اندازی استخر بادی لازم است تا هر یک را به صورت جداگانه باد بزنید. برای حفظ این محصول و افزایش عمر آن لازم است تا از پریدن کودکان بر روی دیواره جلوگیری کنید. از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کرده و پس از راه اندازی محصول، آن را بر روی زمین نکشید و در صورت نیاز به جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و سپس جابه جا کنید. این محصول دارای طول عمر بالایی بوده و از کیفیت بی نظیری برخوردار می باشد. بدنه این استخر بادی از وینیل با ضخامت استاندارد تهیه شده است و به همین دلیل به سادگی دچار آسیب نشده و تا سال ها قابل استفاده است.

استخر بادی کودک اینتکس مدل لیموترش از طریق سایت سنتر اینتکس با ارزان ترین قیمت و به صورت کاملا اورجینال ساخته شده توسط شرکت اینتکس قابل خریداری است. 

 نوع گرد
 قطر 147 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 وزن 1.45 کیلوگرم
 ظرفیت 330  لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی ندارد
 سنین مورد استفاده بالای دو سال
 ضخامت بدنه 0.20 میلی متر
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ساختار سه حلقه و زیبا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...