استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس طرح پره ای

از {{model.count}}

Intex 56494

تعداد
نوع
2,700,000
2,340,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح پره ای یکی از محصولات بی نظیر ساخته شده توسط شرکت اینتکس است که با طراحی جذاب خود، مورد علاقه کودکان بوده و به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار بالا، توانسته رضایت خاطر والدین را نیز کسب نماید. این استخر بادی کودک به صورت گرد طراحی شده است و دارای ابعادی مناسب می باشد. محصول فوق طراحی زیبا و فانتزی دارد و در بدنه آن از رنگ های شاد و جذاب استفاده شده است تا به خوبی توجه کودکان را جلب کرده و آن ها را علاقه مند کند.

استخر بادی کودک اینتکس مدل پره ای

این محصول به صورت گرد طراحی شده است و دارای دیواره ای پهن می باشد. دیواره به صورت شفاف طراحی شده است و در داخل آن پره های رنگی قرار دارد که زیبایی محصول را دوچندان می کند. ابعاد این استخر بادی بزرگ بوده و برای استفاده چند کودک به صورت هم زمان مناسب است. کودکان به راحتی می توانند در داخل این استخر بادی به بازی های گروهی بپردازند و از بازی در داخل آب لذت ببرند. محصول فوق برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده است و می توان آن را به راحتی در مقابل نور خورشید راه اندازی کرد بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شده و یا دچار پوسیدگی و تغییر رنگ شود. شما توسط یک پمپ باد اینتکس به راحتی می توانید در زمانی کوتاه استخر بادی را راه اندازی کرده و در صورت تمایل نیز پس از استفاده استخر بادی را تخلیه کرده و جمع کنید تا فضای کمی را اشغال کند.

برای خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح پره ای با قیمت ارزان و کیفیت بالا با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، محصول را درب منزل دریافت کنید.

نوع استخر بادیخانگی
ظرفیت 772 لیتر
قطر 229 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
وزن 6.9 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه باد
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها دارای طرح آکواریمی زیبا
 قابل استفاده برای 2 الی 3 کودک
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...