استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس طرح سه حلقه رنگین کمان

از {{model.count}}

intex 58449

تعداد
نوع
1,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح سه حلقه رنگین کمان محصولی جذاب و بی نظیر است که توسط سایت سنتر اینتکس با ارزان ترین قیمت عرضه شده و به راحتی می توان آن را تهیه کرد. این استخر بادی از سری استخر های بادی با طراحی سه رینگ است که دیواره آن از سه حلقه بادی متصل به هم تشکیل شده است و برای استفاده در فضاهای کوچک مناسب می باشد. این استخر بادی برای استفاده در فضاهای محدود طراحی شده است و خانواده هایی که دارای فضای کوچک هستند، می توانند آن را به راحتی برای کودکان تهیه کنند. 

استخر بادی سه رینگ رنگین کمان

این محصول را می توان به عنوان استخر توپ نیز مورد استفاده قرار داد و از آن استفاده کرد. از دیگر ویژگی های این محصول برخورداری از کیفیت ایده آل می باشد. بدنه این استخر بادی از وینیل تهیه شده است که استحکام بالایی داشته و برای استفاده مداوم مناسب است. این محصول انعطاف خوبی دارد که می تواند به راحتی ضربه های ناشی از بازی های کودکان را خنثی کرده و دچار آسیب نمی شود. این نوع از بدنه با قرار گیری در برابر نور خورشید نیز دچار آسیب نمی شود و مقاومت زیادی در برابر نور خورشید دارد. به همین دلیل می توان آن را به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار داد و دارای طول عمر بالایی است. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به استخر بادی لازم است تا اشیای تیز و داغ را به بدنه محصول نزدیک نکرده و از پریدن کودکان بر روی دیواره استخر بادی جلوگیری کنید. هم چنین از کشیدن استخر بادی بر روی زمین خودداری کنید و در صورت نیاز به جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید.

برای خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح سه حلقه رنگین کمان با وارد شدن به سایت سنتر اینتکس محصول را با ارزان ترین قیمت دریافت نمایید.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 480 لیتر
قطر 168 سانتی متر
ارتفاع 38 سانتی متر
ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.8 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
 مناسب سنین +2 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...