استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس طرح سفینه

از {{model.count}}

intex 58431

تعداد
نوع
1,650,000
1,450,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح سفینه محصولی جدید و خاص از شرکت اینتکس است که توسط نمایندگی فروش محصولات این شرکت بزرگ به فروش می رسد. این استخر بادی به صورت گرد تولید شده و دارای طراحی جذابی به شکل سفینه می باشد. دیواره این استخر دارای طراحی مخصوصی است که مورد علاقه کودکان بوده و شکل جالبی به استخر بادی داده است. این محصول به رنگ آبی می باشد و بدنه ای زیبا دارد.

استخر بادی طرح سفینه بست وی

این محصول دارای قطری برابر با 188 سانتی متر است که فضای مناسبی را برای بازی کودکان بالای سه سال در اختیار آن ها قرار می دهد. این محصول دارای فضای کافی برای قرار گیری چند کودک نیز می باشد و کودکان می توانند به همراه همدیگر فضای پر از هیجان را تجربه کنند. دیواره استخر بادی نیز ارتفاعی برابر با 46 سانتی متر دارد که برای کودکان مناسب بوده و خطر افتادن در داخل آب را کاهش می دهد و متناسب با قد کودکان طراحی شده است. این محصول دارای بدنه ای مقاوم و با طول عمر بالا می باشد به طوری که تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده بوده و می توان آن را به راحتی در برابر نور خورشید نیز قرار داد. بدنه این محصول دوام زیادی داشته و به سادگی دچار پوسیدگی و پارگی نمی شود. برای حفظ کیفیت این محصول لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کنید و محصول را پس از راه اندازی بر روی زمین نکشید. هم چنین لازم است تا مانع از پریدن کودکان بر دیواره استخر بادی شوید.

برای خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح سفینه با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت درب منزل دریافت کنید.

نوعخانگی
ظرفیت 790 لیتر
قطر 188 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
وزن 3 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها طراحی زیبا در رنگ آبی
 قابل استفاده برای کودکان بالای 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...