استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس طرح سایبان دار اختاپوس

از {{model.count}}

intex 57115

تعداد
نوع
950,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح سایبان دار اختاپوس یکی دیگر جدیدترین محصولات ارائه شده در سایت سنتر اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار دارد. این استخر بادی که توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و تولید شده است به صورت کاملا اورجینال در اختیار شما قرار می گیرد. این استخر بادی به صورت گرد طراحی شده است و ابعادی کوچک دارد. هم چنین در طراحی بدنه آن یک عروسک بادی اختاپوس قرار دارد که به صورت سایبان عمل کرده و از تابش مستقیم نور خورشید به بدنه استخر بادی جلوگیری خواهد کرد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی آن را در فضای باز قرار دهید تا کودک از بازی در هوای آزاد لذت ببرد. 

استخر بادی سایبان دار اینتکس

این محصول برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده است و به همین دلیل دارای بدنه ای مقاوم و با کیفیت از جنس وینیل می باشد. این نوع بدنه با قرار گیری در برابر نور خورشید دچار پوسیدگی و تغییر رنگ نمی شود و به همین دلیل برای استفاده در تابش نور خورشید مناسب می باشد. دیواره این استخر بادی به صورت یک تکه بوده و پهن است. هم چنین ارتفاع دیواره نیز کوتاه می باشد تا ایمنی کودک در زمان بازی تأمین شود. این محصول طول عمر بالایی دارد که برای برخورداری از آن لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کرده و مانع از پریدن کودکان بر روی دیواره استخر بادی شوید.

برای خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح سایبان دار اختاپوس با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس، سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید.

 نوعخانگی
ظرفیت 45 لیتر
قطر 102 سانتی متر
ارتفاع 104 سانتی متر
وزن 1.7 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات طرح دار
جنس کف PVC دولایه بادی
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها دارای سایه بان بادی
 مناسب کودکان زیر 4 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...