استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس طرح دایناسورها

از {{model.count}}

intex 56132

تعداد
نوع
4,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح دایناسورها محصولی ویژه و با ابعاد بزرگ است که برای استفاده در فضاهای باز و محیط های بزرگ طراحی شده است. این استخر بادی برای استفاده گروهی کودکان عالی بوده و فضای کافی را در اختیار آن ها قرار می دهد تا بتوانند ساعت ها به بازی در آب پرداخته و هیجان و شادی زیادی به بازی های آن ها خواهد بخشید. این محصول دارای طراحی منحصر به فردی بوده و با برخورداری از اسباب بازی های بادی جذاب، محیطی بی نقص را در اختیار کودکان قرار می دهد. 

دیواره این استخر بادی به صورت کوتاه طراحی شده است تا کودک ایمنی کافی در زمان بازی داشته باشد. این محصول دارای سه عروسک بادی دایناسور و دو کاکتوس بادی می باشد. در قسمت میانی این استخر بادی نیز یک آتشفشان بادی قرار دارد. این محصول دارای چند توپ رنگی نیز می باشد. طراحی جذاب و رنگارنگ این محصول مورد علاقه کودکان قرار گرفته و توجه آن ها را جلب می کند. بدنه این محصول نیز از بهترین نوع وینیل ساخته شده است که مقاومت بالایی داشته و در برابر فشار های وارده در زمان بازی استحکام خوبی از خود نشان می دهد. برای استفاده از این محصول لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کرده و پس از راه اندازی محصول را بر روی زمین نکشید. از پریدن و جامپینگ کودکان برروی دیواره نیز جلوگیری نمایید.

برای خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح دایناسورها با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. هم چنین با مراجعه حضوری به فروشگاه سنتر اینتکس می توانید این محصول را به صورت حضوری دریافت کنید.

نوع تفریحی
ظرفیت 270 لیتر
طول 201 سانتی متر
عرض 201 سانتی متر
ارتفاع 36 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده در فضای باز
 مناسب سنین +2 سال
 دارای سه عروسک بادی دایناسور
 دارای دو عروسک بادی کاکتوس
 دارای یک آتشفشان بادی
 همراه با شش عدد توپ بادی رنگی
 دارای آبشار بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...